مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی کانسپت SUV جدید میتسوبیشی برای آمریکا اروپا!

کمپانی خوش نام میتسوبیشی در نظر دارد که سطح فروش خود در ایالات متحده آمریکا را تا حد ممکن بالا ببرد. این کمپانی برای رسیدن به هدف، برنامه‌های خوبی برای کامپکت کراس اوورهای 5 نفره دارد و بازار هدف خود را نیز آمریکا و اروپا قرار داده است.

2015-MitsubishiEx

طبق مصاحبه‌ای که مدیر عامل این کمپانی پیش از شروع نمایشگاه خودرو توکیو با چند سایت خبری داشته است، گفته است که این خودرو محصولی با سایز متوسط است و اگر بخواهد آن را مقایسه کند چیزی بین Mid-size OutLandr و Compact Outlander sport است.

این خودروی جدید که هنوز نامی برای آن ذکر نشده است، احتمالا در پاییز سال آینده تولید آن شروع شده و هدف آن عرضه در بازارهای اروپا و ایالات متحده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودرو در طراحی خود یک کانسپت eX است. رقبای اصلی این شاسی بلند شیک را می‌توان کیا اسپورتیج و هیوندای توسان نامید.

احتمالا این خودرو در زمان عرضه با آپشن هایی چون موتور هیبریدی و بنزینی در ایالات متحده آمریکا عرضه شود و در بازارهای اروپا موتور دیزلی این محصول نیز برای مشتریان وجود داشته باشد.

همراه با ورود اولین اوت لندر هیبریدی، مدیرعامل میتسوبیشی گفت که برنامه آن‌ها فروش حداقل 6 هزار خودروی هیبریدی در سال 2016 در آمریکاست. وی در این مورد ادامه می‌دهد: بازار آمریکا بزرگ است و ما در تلاشیم تا فروش خود را در آن توسعه دهیم. ما در حال کار و تاکید ویژه بر روی suvها هستیم.

او معتقد است که بازار شاسی بلندها در حال گسترش است و حضور در این بازار لذت خاص خود را دارد! (تصویر بالا، مربوط به کانسپت میتسوبیشی eX است.)

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا