مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت خودروی هیبریدی جدید آئودی را ببینید

چه حسی به شما دست می‌دهد وقتی در سایت یک کمپانی معروف در حال وبگردی هستید و هر از گاهی هم که به انجمن یا فروم آن‌ها سر می‌زنید، ناگهان با تصویر جالبی روبرو شوید؟ روز گذشته در انجمن تخصصی کمپانی آئودی، کانسپت جدیدی از مدل RS این شرکت با نام R8 منتشر شده است. این کانسپت زیبا مربوط به یک خودروی مسابقه با نام e-Tron Quattro است. محصولی که قرار است در اواخر سال 2018 میلادی با سیستم تمام الکترونیکی روانه بازار شود.

audi-etron-quattro-concept-showroom-7

خودرو e-tron Quattro از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. تولید حدود 496 اسب بخار قدرت و رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها در عرض 4.6 ثانیه که برای یک محصول الکتریکی فوق العاده است. همچنین نهایت سرعت این خودرو برابر 210 کیلومتر در ساعت است.

به طور جداگانه، این خودرو با یک بار شارژ باتری 95kWh که تنها در حدود 50 دقیقه زمان می‌برد، می‌تواند حدود 500 کیلومتر حرکت نماید که در نوع خود بسیار عالی است. در مقایسه با محصول روز بازار یعنی تسلا مدل ایکس با میزان 413 کیلومتر با یک بار شارژ، برتری آن مشخص می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا آئودی در این حوزه نیز موفق خواهد شد؟

audi-etron-quattro-concept-showroom-1 audi-etron-quattro-concept-showroom-3 audi-etron-quattro-concept-showroom-4

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا