مکمل بنزین
گوناگونخبر

جالب‌ترین بنز تاریخ: یک بنز 300SE سال 1991 برای فروش!

مرسدس بنز از یک تاریخچه غنی برخوردار است و از دیرباز همه با محصولات آن آشنا هستند. در میان تولیدات این کمپانی صاحب نام آلمانی، محصولاتی به چشم می‌خورد که برای همه مردم جهان حالت نوستالژیک و خاطره انگیزی دارد.

open

در کشور ما نیز، بنز با محصولات خاصش از دیرباز در خیابان‌های تهران و اکثر شهرهای بزرگ حضور داشته است. تصویری که می‌بینید، یکی از این همین محصولات خاطره انگیز است؛ اما داستان این خودرو چیست؟ این بنز کلاسیک قدیمی با مدل W126 کارکردی حدود 175.503 کیلومتر دارد و با نگاهی به تصاویر آن می‌توان دید که از آن نیز طی این سال‌ها بسیار خوب نگه داری شده است. حتی به نظر می‌رسد که قطعات ماشین هنوز ارجینال بوده و در طول این سال‌ها آسیبی به آن نرسیده باشد.

2015-DesertSpec1991300se-02

البته ارتفاع خودرو و لاستیک‌ها نشان از تغییراتی در این محصول دارد که خب به طور دقیق و از روی تصویر نمی‌توان به آن‌ها پی برد؛ اما وجود چراغ‌های زرد روی سپر نشان از عملکرد خوب آن‌ها داده و البته ظاهر آن را نیز زیباتر ساخته است. به علاوه فضای داخلی کابین نیز، به جای چرم از مخمل آبی رنگی بهره برده است که بر جذابیت آن نیز افزوده است.

2015-DesertSpec1991300se-03

این محصول با یک موتور 3.0 لیتری M103 با توان 188 اسب بخار عرضه شده است که در نوع خود و البته در زمان خودش پر قدرت و جنگنده محسوب می‌شده است. این ماشین هم اکنون در امارات متحده عربی حضور داشته و قیمت آن حدود 12 هزار دلار است!

2015-DesertSpec1991300se-04

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    خیلی از این مدل قدیمی تر و بهتر ، ها تو ایران هست که سایتتون متونه بهش بپردازه
    لط

  2. با سلام
    یک کلاسیک مدرن
    ضمنا نمونه های خوبی تو ایران هست

  3. منظورتون از جالب ترین بنز تاریخ چیه ؟؟؟
    یک ماشین کاملا معمولی و بدون ویژگی خاصی با 200 هزار کیلومتر کارکرد بنظرتون جالب ترین بنز تاریخ اومده ؟؟؟؟؟؟
    واقعا چه فرقی میکنه که الان این ماشین کجای دنیاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا