مکمل بنزین
گوناگونخبر

برلیانس Shineray SWM G01 به صورت رسمی در ایتالیا معرفی شد

شرکت برلیانس به تازگی از خودرو برلیانس Shineray SWM G01 رونمایی کرده است. یکی از موارد جالب در رابطه با معرفی این محصول مربوط به محل برگزاری مراسم آن است. این شرکت چینی از خودرو جدید خود در کشور ایتالیا پرده‌برداری کرده است. براساس گفته مدیرعامل برلیانس، ایتالیا کشور این برند محسوب می‌شود.

برلیانس Shineray SWM G01

در رابطه با این ادعا باید گفت که شرکت‌های برلیانس و Shineray یک کمپانی را تشکیل می‌دهند که برلیانس یک تولیدکننده بزرگ خودرو در چین و Shineray نیز یک شرکت سازنده موتورسیکلت است. این دو شرکت با همکاری هم ون‌های کوچک و همچنین خودروهای MPV کوچک را تولید می‌کنند و آن را تحت برند Jinbei که تحت مالکیت برلیانس قرار دارد، روانه بازار می‌کنند.

در سال 2014 شرکت Shineray یک تولیدکننده موتورسیکلت ایتالیایی با نام SWM را خریداری کرد که این موضوع باعث شد که زیرمجموعه جدیدی به این دو مجموعه اضافه شود. در همین راستا مدیرعامل برلیانس ادعا می‌کند که این شرکت در ایتالیا ریشه دارد.

شرکت SWM ادعا می‌کند که برلیانس Shineray SWM G01 در مقر این کمپانی در ایتالیا طراحی شده است که البته با توجه به طراحی این محصول می‌توان گفت که در آن از سبک طراحی فرانسوی استفاده شده است.

نحوه طراحی بخش جلویی برلیانس Shineray SWM G01 شباهت تقریبا زیادی به DS7 دارد، البته این سازنده با ایجاد تغییراتی در این بخش باعث شده که در مقایسه با DS7 با طراحی نه‌چندان کاملی روبه‌رو شویم. قسمت پشتی این خودرو ساده طراحی شده است.

همانند بخش بیرونی، کابین برلیانس Shineray SWM G01 نیز با کپی از محصولات شرکت‌های مطرح بازار طراحی شده است. با نگاه به بخش داخلی این خودرو می‌توان به شباهت آن به محصولات کادیلاک و Roewe پی برد. سازنده برای کیلومترشمار این خودرو از یک نمایشگر دیجیتالی بهره گرفته و همچنین در آن از یک صفحه نمایش بسیار بزرگ لمسی استفاده کرده است.

در حال حاضر ابعاد کامل برلیانس Shineray SWM G01 در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، البته فاصله دو محور چرخ‌های آن برابر با 2750 میلی‌متر است. در این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده شده است که قدرت تولیدی آن توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

براساس اعلام شرکت SWM حضور حرف G در نام این خودرو بیانگر پلتفرم ماژولار جدید این شرکت است و همچنین استفاده از عبارت 01 نیز به معنای تولید این محصول برای علاقه‌مندان به این صنعت در کشورهای مختلف در سراسر جهان است. در حالی‌که این کمپانی قدمت کمی در بازار دارد ولی در تلاش برای دستیابی به جایگاه برند جیلی در بازار است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا