مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات کرمان موتور در کارخانه و بازار (18 فروردین 97)

به گزارش چرخان، کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در سال‌های اخیر در زمینه تولید خودروهای سواری است که به صورت کلی نسبت به مونتاژ تولیدات شرکت‌های خارجی اقدام می‌کند و در جدیدترین توافقی که با شرکت هیوندای داشته است، به زودی با سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران، بسیاری از محصولات پرفروش این برند در داخل کشور تولید خواهد شد و کرمان موتور به عنوان مبدا صادرات این برند به کشورهای دیگر خواهد بود. در ادامه گزارش قیمت محصولات کرمان موتور درب کارخانه و بازار را تقدیم شما می‌کنیم.

اولین خودرو از محصولات کرمان موتور لیفان ایکس 60 اتوماتیک است که با قیمت 76 میلیون و 500 هزار تومان توسط این شرکت عرضه می‌شود ولی در بازار آزاد با قیمت 67 میلیون تومان قابل خریداری است.

محصولات کرمان موتور

از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به لیفان 820 اشاره کرد که همانند خودروی قبلی، قیمت بازار آزاد آن کمتر از قیمت درب کارخانه بوده و در حال حاضر در بازار آزاد با قیمت 95 میلیون تومان و 4 میلیون زیر قیمت کارخانه معامله می‌شود.

از سری خانواده محصولات جک در کرمان موتور می‌توان به جی 5 اتوماتیک اشاره کرد که در بازار با قیمت 67 میلیون و نهصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. اس 3 نیز با 80 میلیون و نهصد هزار تومان و اس 5 با قیمت 91 میلیون و نهصد هزار تومان موارد معامله قرار می‌گیرد.

نکته قابل توجه در مورد خانواده جک این است که به دلیل کیفیت بهتر محصولات این برند، قیمت بازار آنها از قیمت درب کارخانه بسیار بالاتر بوده و استقبال زیادی از این برند می‌شوند.

محصولات کرمان موتور

از دیگر محصولات کرمان موتور می‌توان به سری خانواده هیوندای که در یکی دو سال اخیر به سبد محصولات مونتاژی کرمان موتور اضافه شده است، اشاره کرد که به طور مثال هیوندای اکسنت با قیمت 112 میلیون تومان توسط کرمان موتور به بازار عرضه می‌شود. قیمت بازار آزاد همین خودرو 2 میلیون تومان زیر قیمت کارخانه است.

هیوندای النترا دولیتری دیگر خودرویی است که تفاوت فاحش قیمت بازار و کارخانه در آن مشهود است. کرمان موتور این خودرو را با قیمت 204 میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می‌رساند ولی مشتریان به راحتی می‌توانند با نقدینگی 186 میلیون تومان در بازار آزاد صاحب این خودرو شوند.

محصولات کرمان موتور

هیوندای سانتافه دیگر خودرو از محصولات کرمان موتور است که در حال حاضر با قیمت 295 میلیون تومان در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد. کرمان موتور این خودرو را با قیمت 335 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند.

لیست قیمت دیگر محصولات کرمان موتور درب کارخانه و بازار آزاد در ادامه تقدیم نگاه شما می‌شود:

محصولات کرمان موتور

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما الان امروز هیوندای اکسنت تولید داخلی رو 110 میلیون سراغ داری من بخرم؟ جان من الکی نگو. اگه نداری چرا الکی می نویسی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا