مکمل بنزین
گوناگونخبر

مزدا CX-9 جدید در اروپا عرضه نخواهد شد

مزدا در نظر دارد تا به طور رسمی هفته آینده از محصول جدید خود با نام CX-9 رونمایی کند. این رویداد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2015 اتفاق خواهد افتاد. تصویری که در زیر می‌بینید اولین بار توسط شرکت سازنده این خودرو منتشر شده است و تاکنون اعلام شده که این محصول زیبا تنها جهت فروش در ایالات متحده تولید خواهد شد.

2016-Mazda-CX-9-Teaser-1

سخنگوی کمپانی مزدا، به تازگی تاکید کرده است که آنها قصد دارند تا  یک SUV هم برای عرضه در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند و عربستان سعودی تولید کنند. این بازارها اکثرا میزبان همین محصول یعنی CX-9 نیز خواهند بود. این جمله در کنار اخبار واصله دیگر، نشان می‌دهد که بازار کشورهای اروپایی و حتی ژاپن میزبان این خودرو نخواهند بود.

نسل جدید SUVهای مزدا الهام گرفته از کانسپت Koeru است. همچنین این محصول از آخرین هنرمندی این کمپانی یعنی زبان طراحی KODO بهره برده و جدیدترین فناوری موجود یعنی SKYACTIV بر روی آن پیاده خواهد شد. این محصول توان حمل هفت مسافر در سه ردیف صندلی را داشته و به جز این موارد هنوز اطلاعات خاص دیگری از آن منتشر نشده است.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا