مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصویر رسمی منتشر شده از کیا Cadenza 2017

کمپانی کره‌ای کیا، برای اولین بار، تصویری از سدان جدید خود را که نسخه جدید کدنزا است، منتشر نمود. این سدان لوکس سال 2017 و در ایالات متحده آمریکا رونمایی خواهد شد. تصاویر رسمی منتشر شده نشان می‌دهد که ظاهر جلوی خودرو به صورت کاملا تهاجمی طراحی شده و در آن از یک فضای بزرگ جهت تردد هوا در کنار امضای معروف کیا، یعنی پوزه ببری نیز بهره برده شده است.

2017-kia-cadenza-1

چراغ‌های جلو دارای زاویه زیادی هستند، شیشه جلو خودرو در کنار سقف دارای شیب زیادی است که ظاهر خودرو را بسیار اسپرت کرده است. به نظر می‌رسد که این سدان چهار درب بر روی شانه‌های عقب خود نیز تاکید زیادی داشته و آن‌ها را بسیار پهن و بزرگ طراحی کرده است.

کیا عنوان داشته است که طراحی درون اتاق کدنزای جدید نیز تغییر کرده است. بهره گیری از موادی با کیفیت بسیار بالا، طراحی پیشرفته و فوق العاده جدید و فضایی بیشتر از قبل، مهم‌ترین تغییرات به شمار می‌روند.

2017-kia-cadenza-2

اما زیر کاپوت این خودرو چه خبر است؟ این بدنه بزرگ و لوکس، توسط یک موتور 3.3 لیتری v6 کشیده خواهد شد. این موتور همراه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. همچنین کیا عنوان داشته که قرار است به زودی نسخه 4 سیلندر و هیبریدی این موتور را نیز تولید کند، اما هنوز برنامه‌ای برای معرفی رسمی‌اش ندارد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا