مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه خاص BMW-3 با نام Style Edge xDrive را ببینید!

بی‌ام‌و سیاست‌های خاص خود را دارد و عرضه محصولات ویژه با پسوند Limited یکی از آن‌هاست. خب، حال یکی از تولیدات روز این کمپانی آلمانی به طور خاص برای ژاپن آماده عرضه است!

نظر شما در خصوص BMW سری 3 چیست؟ خوب آن را با رنگ مشکی یاقوت کبود تصور کنید؛ حال این زیبای آلمانی را در کنار سیستم AWD و یک پکیج ویژه در ذهن خود مرور نمایید و به این فکر کنید که تنها از آن 200 نسخه تولید خواهد شد. این محصول با نام نسخه 40 ساله تولید شده است و به طور ویژه به کشور ایتالیا تعلق دارد؛ آن‌هم با تریم و ویژگی‌های منحصر به فردی که در مدل‌های دیگر دیده نمی‌شود؛ اما آن را کنار بگذارید تا به نسخه جدید این محصول نگاهی بی‌اندازیم.

BMW-3-Series-1

این خودرو با نام Style Edge xDrive یک محصول چالاک، پویا و سریع است که برای مشتریان خاص به حالتی اسپرت تولید گردیده است. بهره گیری از کیت M-Sport، رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی ویژه، پنجره‌های دودی و تمام مشکی و سیستم AWD از مهم‌ترین قابلیت‌های این خودروست. در داخل کابین، Style Edge xDrive سری 3 با بهره گیری از تودوزی چرم مشکی و ویژه عرضه شده است. پدال‌های فولادی و بهره گیری از تریم چوبی در کنار یک فضای عالی برای سرنشینان، این خودرو را تبدیل به یک نسخه خاص کرده است.

این خودرو در نهایت سلیقه پیکر بندی شده است، بهره گیری از مواد فلزی و رنگ‌های مکمل برای طراحی داخلی و خارجی، استفاده از طرح چوب در تریم داخلی و … نشان از سلیقه فوق العاده مهندسین این خودرو ساز آلمانی دارد.

نسخه ویژه ژاپن این محصول همراه با یک موتور 2.0 لیتری بنزینی عرضه می‌شود که می‌تواند تا 181 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن بر متر گشتاور تولید کند. قیمت این زیبای آلمانی در ژاپن حدود 49.807 دلار است.

تصاویری از این محصول زیبا را می‌بینیم:

BMW-3-Series

BMW-3-Series-2 BMW-3-Series-3 BMW-3-Series-4 BMW-3-Series-5

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا