مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات پارس خودرو اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، در اطلاعیه صادر شده برای فروش نقد و اقساط محصولات پارس خودرو آن دسته از مشتریانی که قصد خرید محصولات این شرکت را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت، نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند و با توجه به محدودیت در خودروهای ارائه شده، اولویت فروش و اعطای تسهیلات با مشتریانی خواهد بود که زودتر از دیگران اقدام نمایند.

نکته مهم ذکر شده در بخشنامه پارس خودرو، عدم امکان صلح برای خودروی ساندرو بوده و مابقی خودروها قابلیت یکبار صلح را خواهند داشت.

زمان تحویل خودروها در نزدیکترین حالت خرداد 97 و در دورترین حالت آذرماه سال جاری اعلام شده است که مشتری بر اساس نیاز خود می‌تواند از بین این ماه‌ها انتخاب نماید.

داچا ساندرو استپ وی

حداقل پیش پرداخت لازم برای خانواده تندر 22 میلیون تومان تعیین شده است و مشتری برای خرید از خانواده ساندرو نیز می‌بایست پیش پرداخت همین مبلغ را به صورت حداقلی پرداخت نماید.

نکته مهم دیگر موجود در این بخشنامه عدم اعلام قیمت قطعی خودروهاست که طبق قیمت روز زمان تحویل محاسبه و مابه‌التفاوت آن از مشتری اخذ خواهد شد.

در شرایط فروش نقدی برلیانس اچ 200 و اچ 300، مشتریان می‌توانند از بیمه بدنه رایگان پارس خودرو بهره‌مند شوند که تخفیف قابل ملاحظه‌ای در قیمت خودرو ایجاد خواهد کرد.

نقد و اقساط محصولات پارس خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا