مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار (18 فروردین 97)

به گزارش چرخان، پارس خودرو یکی دیگر از شرکت‌های خودروسازی که در بین 100 شرکت برتر سال 96 نیز قرار گرفته بود و جزو شرکت‌های فعال در زمینه خودروسازی است که اکثر محصولات این شرکت به دلیل پرفروش بودن و همچنین کیفیت بالای آنها، قیمت بازار آزاد بیشتری نسبت به قیمت کارخانه دارند. در ادامه به بررسی و گزارش قیمت محصولات پارس خودرو درب کارخانه و بازار آزاد تهران می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

برلیانس اولین خانواده از محصولات پارس خودرو است که در مدل 220 اتوماتیک با قیمت 45 میلیون تومان توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود و در بازار آزاد با قیمت 47 میلیون و 600 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

محصولات پارس خودرو

برلیانس 230 اتوماتیک دیگر خودرو از محصولات این شرکت است که هم قیمت مدل 220 اتوماتیک بوده ولی در بازار آزاد با قیمت 47 میلیون و صد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برلیانس 320 نیز از دیگر خودروهای این شرکت است که از استقبال بالایی برخوردار بوده و با قیمت 53 میلیون و 200 هزار تومان توسط کارخانه و با 3 میلیون تومان افزایش قیمت در بازار آزاد توسط فروشندگان عرضه می‌شود. برلیانس 330 نیز در حال حاضر با قیمت 55 میلیون و 700 هزار تومان توسط کارخانه و با قیمت 58 میلیون و 100 هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

آخرین مدل از خانواده برلیانس که توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود، برلیانس کراس است که قیمت درب کارخانه آن 57 میلیون و پانصد هزار تومان بوده و در بازار آزاد با نقدینگی 58 میلیون و 100 هزار تومان قابل خریداری است.

از دیگر محصولات پارس خودرو که از فروش بالایی برخوردار است، محصولات سری ال 90 است که رنو تندر 90 با گیربکس JHQ با قیمت 40 میلیون و 406 هزار تومان توسط شرکت به بازار عرضه می‌شود. قیمت بازار آزاد این خودرو 44 میلیون و 400 هزار تومان است.

رنو پارس تندر دیگر محصول پارس خودرو که با قیمت رسمی 40 میلیون و 853 هزار تومان عرضه می‌شود، در بازار آزاد با قیمت 44 میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

داچا ساندرو استپ وی

از دیگر خانواده محصولات مشترک پارس خودرو، خانواده ساندرو است که مدل اتوماتیک معمولی آن با قیمت 49 میلیون و 900 هزار تومان توسط پارس خودرو و در بازار آزاد با قیمت 56 میلیون و نهصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. ساندرو استپ وی دنده‌ای با قیمت 49 میلیون و 200 هزار تومان توسط پارس خودرو عرضه شده و بازار آزاد نیز قیمت 56 میلیون و 900 هزار تومانی برای آن وجود دارد.

مدل اتوماتیک ساندرو استپ‌وی نیز درب کارخانه با قیمت 55 میلیون و 700 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود ولی در بازار آزاد 63 میلیون و 600 هزار تومان قیمت خورده است. قیمت دیگر محصولات پارس خودرو را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

محصولات پارس خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. خرید داچیا لوگان و ساندرو با این قیمت یعنی فاجعه.
    داچیا فقط خودرو اقتصادیه البته نسخه های جدید اینا هم اومده فقط متاسفانه تولید نمیشه و سیمبل هم با قیمت وحشتناک بالایی عرضه میشه.

    1. سلام جواد جان
      متاسفانه قیمت دلار داره کاری می کنه که همین خودروها خودروهای لوکس کشور محسوب بشن و جای خودروهای خوب خارجی رو بگیرن.
      به هر حال واقعا درست گفتی فاجعه است

  2. با سلام
    باز هم مشاهده افزایش قیمت خوردوها مخصوصا ساندرو هستیم که شرکت پارس خودرو در اطلاعیه 97/01/21 قیمت این خودرو را تغییر داد (489560000 ریال). چه دلیلی برای این افزایش قیمت وجود دارد آیا امکانات آن تغییری فوق العاده ای کرده است و تنها این مردم هستند که زیر بار این فشار می روند آقای روحانی چه جوابی در این خصوص دارید (پسا برجام… باید گریست).
    خواهشمند است علت این افزایش قیمت را از مدیر عامل شرکت پارس خودرو جویا شوید

    1. سلام والا من سال 95ساندرو اتومات ثبت نام کردم 49تومن الان هم فعلا همون گرون نشده که حالا مونده اينا

  3. متاسفانه خودرویی که با ۵۳ تومان التماس میکردن حالا کردنش ۶۳ یعنی تقریبا بیست درصد با افتضاحترین کیفیت ، با این وضعیت فقط دلم میخواد مرد مقتدرئ بیاد وشرایط اقتصادی عوض بشه این خودروسازان آشغال بدوند التماس کنند کسی زیر بارش نره

  4. با سلام بنده خدرو ساندرو معمولی رو در تاریخ ۱۲مهر ماه نود و شیش ثبته نام کردم که تحویلی اردیبهشت امسال بود و علارقمه اینکه در دوم مرداد تکمیل وجه نمودم اما هنوز ماشینی به بنده نداده اند و هردفعه که با امور مشترکین تماس میگیرم حرفه جدیدی میزنند و تکلیف ما مشخص نیست.اگه قرار بود ندید چرا تکمیل وجه کردید.الان حدوده پنجاه ملیون بنده دسته شرکت هست و تو این اوضاع ارزش پول بنده به یه چهارم تنزل پیدا کرده. لطفا بگید ماشین بنده چه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا