مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

بهترین خودروها برای مشتریان جوان در بازار داخلی کشور، کدام مدل‌ها هستند؟

همواره بخش مهمی از خریداران خودرو در بازار داخلی کشور را مشتریان جوان تشکیل می‌دهند. در این رابطه، می‌توان گفت که این دسته از مشتریان همیشه به دنبال خرید خودروهایی با ظاهری اسپرت یا جذاب هستند و این‌گونه اتومبیل‌ها را برای خود بهتر از بقیه محصولات ارزیابی می‌کنند.

حال در این مطلب قصد داریم خودروهایی را که مشتریان جوان با بودجه‌ای کمتر از 70 میلیون تومان، به سراغ آن‌ها می‌روند را نام برده و پر فروش ترین اتومبیل‌های این بخش را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پراید 111 (هاچ بک)

بی شک، پر فروش ترین خودرو در رده اتومبیل‌های انتخاب شده از سوی مشتریان جوان، پراید 111 هاچ بک است. پراید 111 با توجه قیمت پایین خود نسبت به سایر مدل‌ها و هزینه استهلاک پایین، بیشتر مورد توجه این دسته از افراد قرار گرفته و از آمار فروش بسیار خوبی برخوردار است.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 8 سوپاپ با حجمی برابر با 1323 سی‌سی بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 69 اسب بخار و گشتاوری برابر با 108 نیوتن متر بوده که این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

206 تیپ 5 (هاچ بک)

یکی دیگر از خودروهای پر فروش در رده اتومبیل های مورد پسند مشتریان جوان، پژو 206 تیپ 5 است. این خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودو تولید می‌شود و همواره به عنوان خودرویی جذاب در بازار داخلی کشور به شمار می‌رود.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.6 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

207 اتوماتیک جدید (هاچ بک)

یکی دیگر از خودروهای مورد پسند مشتریان جوان در بازار داخلی کشور، پژو 207 جدید نام دارد. این خودرو در واقع فیس لیفت 206 بوده که پس از وقفه چندین ساله، از سال 1395 تاکتون دوباره بر روی خط تولید رفته و با استقبال بی‌نظیری از سوی خریداران رو به رو شده است.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.6 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ام وی ام 315 اسپرت (هاچ بک)

از دیگر خودروهای مورد پسند مشتریان جوان در بازار داخلی کشور، ام وی ام 315 اسپرت است. این مدل توسط شرکت مدیران خودرو تولید و به بازار کشور عرضه می‌شود و از جمله خودروهای مناسب برای مشتریان جوان با بودجه‌ای کمتر از 70 میلیون تومان به شمار می‌رود.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 107 اسب بخار و گشتاوری برابر با 140 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برلیانس H320 (هاچ بک)

از دیگر خودروهای جذاب و پر فروش در این رده از اتومبیل‌ها که مورد پسند مشتریان جوان هستند، می‌توان به برلیانس H320 اشاره کرد. این خودرو توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار داخلی کشور عرضه می‌شود و یک مدل هاج بک به شمار می‌رود.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.65 (نمونه جدید) لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 113 اسب بخار و گشتاوری برابر با 154 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

دنا پلاس توربو (صندوق دار)

یکی دیگر از خودروهای موجود در این رده که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، دنا پلاس توربو نام دارد. دنا پلاس توربو در این رده قیمتی و با بودجه‌ای کمتر از 70 میلیون تومان از سوی مشتریان جوان، به عنوان قوی ترین خودرو شناخته می‌شود.

دنا پلاس توربو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ مجهز به سامانه توربو با حجمی برابر با 1.7 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 150 اسب بخار و گشتاوری برابر با 215 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چرخ های جلو منتقل می‌شود. لازم به یاداوریست که این خودرو در زمانی برابر با 9.6 الی 10 ثانیه به سرعت صدکیلومتر در ساعت دست پیدا خواهد کرد و حداکثر سرعت آن در حدود 205 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

رانا (صندوق دار)

یکی دیگر از خودروهای مورد پسند مشتریان جوان به دلیل طراحی زیبا و توان اسپرت سازی بالا در بازار داخلی کشور، رانا نام دارد. این مدل در واقع بر پایه 206 صندوق دار طراحی و ساخته شده و توسط گروه صنعتی ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود و از فروش نسبتا بالایی برخوردار است.

رانا از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.6 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر بوده و این نیرو تولیدی توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ۲۰۷ اتوماتیک جدید (هاچ بک)

    یکی دیگر از خودروهای مورد پسند مشتریان جوان در بازار داخلی کشور، پژو ۲۰۷ جدید نام دارد. این خودرو در واقع فیس لیفت ۲۰۶ بوده که پس از وقفه چندین ساله، از سال ۱۳۹۵ تاکتون دوباره بر روی خط تولید رفته و با استقبال بی‌نظیری از سوی خریداران رو به رو شده است.

    تاکنون را تاکتون در متن بالا ثبت کرده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا