مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از نیسان NP300 ناوارا را ببینید: یک پیکاپ زیبا و قدرتمند!

نمایندگی نیسان در انگلستان مشخصات کامل و قیمت پیکاپ جدید خود با نام NP300 Navara را منتشر کرد.

2015-NissanNP300Navara-01

این محصول جدید با بهره گیری از سیستم تعلیق 5 شاخه‌ای عقب و استفاده از قابلیت‌های ایمنی بالا همچون ترمزهای اضطراری، 7 ایر بگ، سیستم الکترونیکی دیفرانسیل با لغزش محدود و سیستم‌های ویژه کمکی برای بالا رفتن و پایین آمدن از تپه‌ها، می‌تواند به راحتی نقش یک کراس اوور جذاب را برای شما ایفا کند.

2015-NissanNP300Navara-02

این پیکاپ با یک موتور دیزلی جدید 2.3 لیتری dCi همراه با توان تولید 157 اسب بخار قدرت (با یک توربو شارژ) و 187 اسب بخار با سیستم توربو دوقلو و قابلیت تغییر سیستم توسط راننده از 2WD به 4WD عرضه می‌شود. همچنین پیشرانه‌های عرضه شده با یک گیربکس دستی 6 سرعته و 7 سرعته اتوماتیک وارد بازار خواهد شد.

2015-NissanNP300Navara-04

این خودرو در 5 تریم مختلف عرضه می‌شود. مدل‌های Visia، Acenta، Acenta+، N-Connecta و Techna در قالب دو بدنه مجزا یعنی تک کابین و دو کابین تولید خواهند شد. پیکاپ جدید نیسان در نظر دارد تا خلأ موجود بین کراس اوورها و وانت‌های باری سنتی را پر کرده و برای این کار باید ریسک خطرناکی را به جان بخرد.

نیسان NP3000 ناوارا می‌تواند رقیب محصولاتی چون تویوتا هایلوکس، آماورک فولکس واگن و میتسوبیشی L200 باشد. قیمت این پیکاپ جذاب در مدل تک کابین و موتور دارای تک توربوشارژ و با سیستم 2WD حدود 22 هزار پوند است.

Prices

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا