مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

7 دلیل برای انکه از اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی استفاده کنیم!

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی یکی دیگر از برنامه‌های درخواست خودرو در ایران است که توانسته همانند اپلیکیشن اسنپ کاربران زیادی در کشور جذب کرده و روزانه چند صدهزار سفر را ثبت نماید. این اپلیکیشن که از نام و آوازه اسنپ استفاده کرد و پس از آن وارد بازار مسافربری کشور شد، در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کشور حضور داشته و به ارائه خدمات به مسافرین می‌پردازد.

در این مقاله قصد داریم به دلایل استفاده از این اپلیکیشن درخواست خودرو بپردازیم که همگی به مزیت‌های استفاده از تپسی اشاره داشته و البته بدیهی است که موارد ذکر شده تمامی مزیت‌های و امکانات این نرم افزار اندرویدی نبوده و قطعا دلایل و جزئیات بیشتری از این اپلیکیشن می‌توان نام برد که به دلیل اهمیت کم آنها از ذکر آنها خودداری کردیم.

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

1- تعداد ماشین بالا در تهران و شهرهای بزرگ

یکی از مزیت‌هایی که باعث می‌شود اپلیکیشن تپسی به عنوان یک برنامه درخواست خودرو خوب در بین اپلیکیشن‌های مشابه ارزیابی می‌شود موضوع دسترسی بالای مسافرین به خودروهای آن است که در شهرهایی مثل تهران و مشهد و تبریز این موضوع به وضوح قابل مشاهده است. البته در شهرهای دیگر تحت پوشش تپسی وضعیت خوبی در این زمینه نداشته ولی در شهر تهران که بیشترین کاربران تپسی را تشکیل می‌دهند، دسترسی به ماشین به راحتی انجام پذیر است.

2- سفر رایگان در اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

دومین دلیل برای استفاده از اپلیکیشن تپسی امکان سفر رایگانی است که در این برنامه همانند اپلیکیشن اسنپ فراهم شده است. نحوه کار در این بخش به این گونه است که شما وقتی کد اختصاصی خود را به دیگر افرادی که قصد استفاده از تپسی را برای اولین بار دارند، می‌دهید، پس از اولین سفری که آنها در تپسی انجام می‌دهند دو طرف اعتبار هدیه رایگان دریافت می‌کنند که می‌توانند در سفرهای خود از آن بهره ببرند.

بدیهی است به دلیل ارزان بودن سفرهای اپلیکیشن های این چنینی، اعتبار هدیه دریافت شده در این برنامه کفاف یک سفر کامل را برای کاربران خواهد داد.

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

3- تپسی برای آذری زبان‌ها کاملا اختصاصی شده است!

از نکات جالب توجه در مورد اپلیکیشن تپسی وجود زبان ترکی در این برنامه است که در تست‌هایی که انجام دادیم (با توجه به آذری بودن نویسنده!) کاملا محیط این برنامه برای ترک زبان‌ها اختصاصی شده و حس خوبی را برای هموطنان آذری زبان فراهم می‌نماید.  البته زبان دیگری نیز در این برنامه وجود دارد که برای انگلیسی زبان‌ها کاربرد داشته و به نظر می‌رسد تپسی برای آنها نیز برنامه خاصی در نظر گرفته است.

در مورد وجود زبان ترکی در این برنامه نیز باید بدانید که تمام گزینه‌های موجود برای کاربر ترجمه شده و صرفا آدرس‌های اعلامی همان چیزی است که در زبان فارسی نمایش داده می‌شود.

4- امنیت در تپسی بهتر از اسنپ است!

شاید این دلیل اگر قرار بود قبل از اتفاقات عجیب و غریب در اسنپ نوشته شود منطقی نبود ولی طبق یک جستجوی ساده در مورد خبرهای تجاوز و … در مورد اسنپ و تپسی می‌توانید به تعداد بسیار اندک گزارشات و شکایات امنیتی انجام شده از تپسی پی ببرید. طبق ادعای مسئولین اپلیکیشن تپسی، مسیر سفرها به طور کامل توسط نرم افزارهای این برنامه مدیریت شده و در صورتی که راننده بخواهد از مسیرهای معمول خارج شود، هشدارهای لازم به او داده می‌شود که باعث می‌شود امنیت استفاده از تپسی بیش از پیش شود.

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

5- مسابقات و جوایز قابل توجه اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

از دیگر دلایلی که باعث میشود استفاده از تپسی نسبت به سایر اپلیکیشنهای مشابه توجیه پذیرتر شود، مسابقاتی است که معمولا این نرم افزار برای کاربران خود تدارک می‌بیند. مسابقات هفتگی و ماهانه این اپلیکیشن درخواست خودرو در تهران، جوایزی مانند سفرهای رایگان تا 100 هزار تومان، 500 هزار تومانی و یک میلیون تومان برای کاربران در نظر گرفته می‌شود.

6- سفر با تپسی ارزان‌تر از آژانس‌های مسافربری است

مهم‌ترین دلیل استفاده از اپلیکیشن‌های درخواست خودرو ارزان بودن آنها نسبت به آژانس‌های مسافربری است. کافی است که در مسیرهای کاملا مشابه یک تست ساده بین هزینه اعلامی تپسی و هزینه اعلام شده توسط آژانس‌های مسافربری انجام دهید!

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

7- پایداری و سرعت خوب اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

آخرین مورد از دلایل استفاده تپسی پایداری و سرعت اپلیکیشن این نرم افزار است که معمولا آپدیت‌های انجام شده برای این نرم افزار منطقی و با یک فاصله زمانی قابل قبول انجام می‌شود و عملا کاربری آن نسبت به بعضی دیگر از اپلیکیشن‌های مشابه درخواست خودرو بهتر بوده و از سرعت بالایی برخوردار است. طبق تجربه کاربری ما در چرخان در مورد این نرم افزار، سرعت کار با تپسی در سه رده اول اپلیکیشن‌های درخواست خودرو قرار می‌گیرد و عملا برای افرادی که به دنبال دریافت سریع خدمات خودرو در شهرهای بزرگ هستند، روی تپسی و سرعت نرم افزار آن می‌توانند حساب ویژه‌ای باز کنند.

به طور کلی دلایل بالا بیانگر مواردی است که هر کاربری را برای استفاده از تپسی تشویق کرده و این اپلیکیشن را نسبت به رقبای خود برتری می‌دهد. اما بدیهی است که ضعف‌های موجود در این اپلیکیشن نیز غیر قابل انکار بوده و قطعا در مقاله جداگانه به آنها رسیدگی خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کشور بی در وپیکر که میگن همینه زبان رسمی کشور فارسیه بعد این یه مشت بی وطن به خاطر درآمد بیشتر دارن چوب حراج وتجزیه رو کوک می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا