مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

خودروهای جذابی که ارزش انتظار کشیدن دارند!

از مک لارن BP32 گرفته تا تویوتا سوپرا خوش‌چهره و اسپرت ژاپنی همگی خودروهای جذابی هستند که انتظار کشیدن برای وارد شدنشان به عرصه رقابت تا 3 سال آینده کار بدی نخواهد بود.

با چرخان باشید تا در این مطلب به شما عزیزان چند خودروی مهمی را که تا چند سال دیگر در بازارهای جهانی، چهره خود را نمایان خواهند کرد معرفی نماییم:

1-آکورا NSX تایپ R 2019

خودرویی با ضریب آئرودینامیک جدید و بهینه‌تر، موتور قدرتمند V6، 3.5 لیتری با توربو دوگانه که توان تولید 573 اسب بخار قدرت را دارا است.

2-بی ام و i5 2019

یک آلمانی جذاب که از i3 این شرکت کمی بزرگ‌تر بوده و می‌تواند مسافت 321 کیلومتر را با موتوربرقی خود بپیماید.

3-فورد موستانگ شلبی GT500 2019

یک خودروی خشمگین آمریکایی که طبق گزارش‌ها قرار است از یک موتور V8 با حجم 2.6 لیتر و دارای سوپر شارژر استفاده کرده و به طرفداران خودصدای غرش قابل‌توجه تحویل بدهد.

4-پورشه 911 هیبرید 2019

بازهم یک آلمانی دیگر اما از نوع اسپرت کوپه که از باتری‌های لیتیوم یون بهره برده و می‌تواند قدرت بی‌نظیر بیش از 700 اسب بخار را تحویل راننده خود دهد.

5-پورشه 911 توربو 2019

بهتر است که به ذهنتان اجازه ندهید با دیدن یک پورشه 911 هیبرید حواسش از دیگر تولیدی‌های پورشه پرت شود. همان 911 اما با موتور توربو و تفاوت‌هایی هم در طراحی خارجی و هم داخلی که البته تفاوت‌های موجود در قسمت بیرونی بیشتر از داخل آن است.

6-تسلا مدل Y 2019

شرکت تسلا برقی ساز آمریکایی این بار قصد دارد یک کراس اوور با اندازه‌ای کوچک‌تر از شاسی‌بلند مدل X خود به خط تولیدش اضافه کرده درحالی‌که ویژگی‌های موجود در این مدل نیز مانند همان نمونه‌های پیشین است.

7-تویوتا سوپرا 2019

شاید در این فهرستی که پیش روی شماست این خودروی جذاب ژاپنی ازلحاظ ظاهر و طراحی جز بهترین باشد. خودرویی که از پیش‌زمینه طرح مفهومی خیره‌کننده FT-1 سال 2014 بهره برده و مشتاقان زیادی برای حضورش در جاده‌های جهانی وجود دارد.

8-آلفا رومئو 6C 2020

آلفا رومئو 4C یک گزینه نهایی برای این شرکت اسپرت ساز جذاب نخواهد بود. این بار با یک مدل جدید با موتوری به‌مراتب قدرتمندتر و همچنین طراحی خیره کنند روبرو هستیم که قصد جایگزینی با مدل‌های فعلی این شرکت هستیم.

9-استون مارتین Mid-Engined 2020

این بار استون مارتین با اضافه کردن یک محصول جذاب به خط تولیدش تا چند سال آینده قصد رقابت با خودروهایی مانند فراری 488 و مک لارن 720S را داشته و البته هنوز اطلاعاتی راجع به قدرت این خودرو گزارش نشده است.

10-شورلت کامارو شاسی‌بلند 2020

درحالی‌که شرکت فورد برنامه تولید یک نمونه موستانگ در کلاس شاسی‌بلند را دارد، شرکت آمریکایی شورلت نیز تصمیم گرفته این بار کامارو معروف خود را در قالب یک خودروی شاسی‌بلند به تولید رسانده و خود را وارد رقابت در این کلاس جذاب نماید.

11-فراری شاسی‌بلند 2020

همان‌طوری که ساخت اولین شاسی‌بلند توسط لامبورگینی اسپرت ساز جذاب و البته جالب به نظر می‌رسد، فراری نیز می‌تواند با ساخت اولین خودروی شاسی‌بلند خود که قرار شده با تائید مدیرعامل این شرکت، با صرف زمانی حدوداً 30 ماهه اولین شاسی‌بلند این برند ایتالیایی نیز چهره نمایی کند.

12-لامبورگینی سدان 2020

یک لامبورگینی سدان 4 در که از خانواده خود مانند لامبورگینی اوروس و هوراکان ویژگی‌های جذابی مانند طراحی و قدرت را به ارث خواهد برد و خود را به‌عنوان یک لامبورگینی خانوادگی معرفی خواهد کرد.

13-لوتوس الیزه 2020

یک خودروی اصیل بریتانیایی که از روی طرح‌های مفهومی خیره‌کننده شرکت لوتوس که در سال 2010 رونمایی شده بود استفاده خواهد کرد. طرح‌هایی که هنوز هم جذاب و مدرن به نظر رسیده و این الیزه جدید با موتوری قدرتمندتر و وزنی سبک‌تر به تولید خواهد رسید.

14-مازراتی گرن توریزمو 2020

اگرچه این خودروی جذاب ایتالیایی دارای یک طرح انقلابی در بین مدل‌های مازراتی نیست اما حفظ خطوط برجسته و کوپه بودن این خودرو می‌تواند اصالت طراحی ایتالیایی را برای این خوش‌چهره مازراتی حفظ کند.

15-مک لارن BP23 2020

بدون شک مک لارن سنا، تنها خودروی خیره‌کننده این برند بریتانیایی نخواهد بود و مک لارن با معرفی مدل BP23 که گفته می‌شود سریع‌ترین مک لارنی خواهد بود که تابه‌حال وجود داشته می‌خواهد قدرت طراحی و فنی خود را به رخ همه بکشاند.

16-پورشه E 2020

خودروهای سری E شرکت پورشه که قرار است به‌عنوان اولین خودروهای تمام برقی این شرکت وارد دنیای برقی‌ها شوند، خودروهایی هستند که گفته می‌شود اولین آن‌ها که احتمالاً باقیمت پایه 100,000 دلار به فروش خواهد رفت می‌تواند تنها در مدت 3 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

17-تسلا پیکاپ 2020

طبق ابر برنامه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، این شرکت قرار است یک خودروی پیکاپ با گشتاور بسیار بالا و چهره‌ای جذاب که البته هنوز هیچ‌چیزی در مورد آن معلوم نیست را تا 2020 به نمایش درآورد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فقط شماره 12 و 6

    البته خودروی برقی بوگاتی هم ارزش اتظار کشیدن داره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا