مکمل بنزین
گوناگونخبر

ساخت یک خودروی تمام برقی با 500 اسب بخار قدرت توسط بنتلی!

همیشه کانسپت‌های معرفی شده به مرحله تولید نمی‌رسند و خیلی از آن‌ها پس از معرفی رسمی، به تاریخ می‌پیوندند! اما کانسپت EXP 10 Speed 6 Coupe که در ماه مارس و در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شد، هم اکنون در دسته بندی آماده برای تولید قرار گرفته است. 

BENTLEY-EXP-1

مدیرعامل کمپانی انگلیسی بنتلی آقای ولفگانگ دورهایمر در این مورد می‌گوید: پاسخ مشتریان وفادارمان به ما، بسیار فوق العاده بود؛ به همین دلیل ما می‌خواهیم تا این خودرو را بسازیم و آن را به واقعیت تبدیل کنیم. وی می‌گوید: این موضوع می‌تواند یک جهش بسیار خوب برای بنتلی باشد، به همین دلیل ما به شدت دنبال این حرکت هستیم. شاید ناگهان با خودرویی تمام الکتریکی همه شما را سورپرایز کردیم.

یک بنتلی تمام برقی؟ بله چرا که نه؛ خودرویی تمام برقی با قدرت 400 تا 500 اسب بخار می‌تواند بسیار جذاب باشد! پس از معرفی شاسی بلند لوکس و گران این کمپانی با نام بنتایگا، باید دید که آیا بنتلی می‌تواند بار دیگر نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند؟ ظواهر امر که این‌چنین نشان می‌دهد.

تولید خودروهای برقی و هیبریدی این روزها تبدیل به دستور کار اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا شده است. به طور مثال آئودی هم اکنون در حال تکمیل محصول جدیدش با نام Q6 است. این نشان می‌دهد که دنیا به زودی برای تولید خودرو راه‌های جدیدی پیش رو دارد!

البته ما نیز هم چنان در حال پرداخت اقساط پراید هستیم!

تصاویر این زیبای انگلیسی را ببینید:

BENTLEY-EXP-2 BENTLEY-EXP-3 BENTLEY-EXP-4 BENTLEY-EXP-5 BENTLEY-EXP-6

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا