مکمل بنزین
گوناگونخبر

امضای اختصاصی کیا و جلوپنجره ببری این شرکت!

جلوپنجره ببری شکل شرکت کیا که چند سالی است در محصولاتش مورداستفاده قرار می‌گیرد، تبدیل به یک سبک طراحی خاص و امضای مخصوص به این شرکت شده و کیا زیبایی بسیاری از محصولات خود مانند استینگر، کادنزا، اپتیما و… را مدیون همین جلوپنجره جذاب است.

جلوپنجره‌ای که در نسخه‌های پایه‌ای مانند کیا ریو نیز وجود داشته و تا خودروهای پرچم‌دار این شرکت مانند k900 جدید نیز سرایت کرده است. ادعایی را که می‌توان درستی‌اش را در محصولات این شرکت فهمید، این است که کیا جلوپنجره ببری خود را یک امضای خاص می‌داند، درست مانند جلوپنجره کوسه‌ای شرکت بی‌ام‌و که اگر آن را حتی بدون داشتن برند معروفش به شما نشان دهیم، به‌راحتی متوجه خواهید شد که این‌ یک BMW است.

اما کیا به این جلوپنجره جذاب نیز راضی نشده و در هر محصول خود در پی ارتقا و زیباتر کردنش است، به‌طوری‌که طراحان کیا برای خود یک طرز فکر ثابت برای تولید این جلوپنجره نداشته و می‌توانند بسته به محصول تولیدی، جلوپنجره‌ای کوچک‌تر، سبک‌تر، عریض‌تر، با ارتفاع کمتر یا بیشتر و مشخصه‌های دیگر به تولید برسانند و اصالت این طرح مخصوص خود را نیز حفظ کنند.

این موضوع را در کیا K900 جدید و کیا سدونا نیز می‌توان فهمید که این جلوپنجره تا حد امکان بزرگ و عریض طراحی‌شده است تا بتواند بیش‌ازپیش نظر بیننده را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا