Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کیا نیرو برقی به صورت رسمی در کره جنوبی در معرض دید عموم قرار گرفت

شرکت کیا برای اولین‌ بار از نسخه مفهومی کیا نیرو برقی در نمایشگاه CES در لاس وگاس رونمایی کرد با این حال هم‌اکنون شاهد معرفی نسخه تولیدی این دستگاه در نمایشگاه بین‌المللی خودروهای برقی در شهر ججو کره جنوبی هستیم.

کیا نیرو برقی معرفی شده در کره جنوبی به یک باتری 64 کیلووات ساعتی مجهز شده است. این خودرو قادر است با هر بار شارژ مسافتی برابر با 380 کیلومتر (236 مایل) را طی کند. علاوه بر این نمونه کیا یک نسخه دیگر با برد 241 کیلومتری (150 مایل) را نیز برای خریداران در نظر گرفته است.

در حالی‌که شرکت کیا در نمایشگاه خودرو ججو در رابطه با ظرفیت باتری مورد استفاده در نسخه دوم کیا نیرو برقی اظهار نظری نکرده است، معاون بخش تحقیق و توسعه این شرکت، Woong Chul Yang، در نمایشگاه CES به باتری 32 کیلووات ساعتی این دستگاه اشاره کرده بود.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با مشخصات فنی این خودرو برای بازار کره جنوبی بوده و نسخه‌ای که این شرکت برای کشور انگلستان در نظر گرفته است از مشخصات متفاوتی بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد کیا نیرو برقی از تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط شرکت هیوندای بهره می‌برد چرا که موتور مورد استفاده در محصول جدید کیا با نسخه برقی هیوندای آیونیک یکسان است.

از نظر طراحی کیا نیرو برقی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد ندارد و تنها شاهد استفاده از جلوپنجره جدید در این نمونه هستیم. کیا اعلام کرده که در کشور کره جنوبی 5000 هزار سفارش برای این مدل دریافت کرده است.

کیا نیرو برقی از اواخر سال جاری میلادی در کره جنوبی عرضه می‌شود. در حال حاضر نسخه‌های پلاگین هیبرید و پیل سوختی این خودرو در این کشور به فروش می‌رسد. کیا در نظر دارد تا سال 2025 از 16 خودرو برقی رونمایی کند که کیا نیرو برقی یکی از این خودروها محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.