مکمل بنزین
گوناگونخبر

افزایش فروش شرکت جیلی با 4 کراس اوور این شرکت

هولدینگ خودرویی جیلی چین که طی این سال‌ها اقدامات زیادی را در رابطه با خرید سهام شرکت‌های خودروساز بزرگ دنیا مانند دایملر آلمان و یا خرید شرکت‌های دیگر کرده است، در ماه آوریل 2018 یعنی ماه قبل میلادی توانسته به رشد 49 درصدی فروش خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده و فروش خود را به 128,817 عدد برساند.

این فروش جیلی را می‌توان بیشتر به خاطر فروش خوب 4 خودروی کراس اوور این شرکت در این ماه دانست. خودروهایی بانام بویو، امگراند GS و ویژن که با عنوان برند جیلی به فروش می‌رسند به ترتیب با تعداد 23,025 و 12,425 و 10,983 در ماه گذشته میلادی به فروش رفته‌اند.

کراس اوور چهارمی را که توانسته به فروش خوبی برسد نیز تحت عنوان لینک‌اند کو چین که این شرکت نیز از زیرمجموعه‌های جیلی است به تعداد فروش 9,079 عدد رسیده است.

این 4 کراس اوور متعلق به جیلی توانسته‌اند با مجموع فروش قابل‌قبول 43 درصدی از میان تمامی محصولات این شرکت در ماه گذشته، درمجموع با تعداد 55,512 به فروش بروند.

در 4 ماهه نخست سال جاری میلادی نیز جیلی توانسته با رشد فروشی 41 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد 515,113 عدد خودرو را به فروش برساند. در نمایشگاه خودرویی پکن 2018 نیز، این شرکت با معرفی سدان پرچم‌دار خود بانام Borui GE پلاگین-هیبرید ظاهر شد. خودرویی که در تابستان همین سال میلادی به فروش خواهد رفت.

Borui GE سومین خودروی برقی است که جیلی در ادامه نسخه‌های امگراند خود به بازار ارائه خواهد کرد. برای همین است که این شرکت چینی قصد دارد تا سال 2020، تعداد خودروهای هیبرید، پلاگین-هیبرید و برقی خود را به 90 درصد رسانده و از این طریق به استقبال آینده برود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا