مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید شاسی بلندهای میتسوبیشی در راه است

کمپانی میتسوبیشی اعلام کرد که قصد دارد طی 5 سال آینده سه دستگاه کراس اوور الکتریکی را وارد بازار کند. شاید این تصمیم تاثیرات زیادی بر روی محصولاتی چون سدان میتسوبیشی لنسر و خودروی شهری i-MiEV داشته باشد. در واقع اولین کراس اوور جدید این کمپانی مدلی بین Outlander و Outlander sport که کمی کوچک‌تر است، خواهد بود. این خودرو که به نوعی جانشین این دو شاسی بلند می‌شود در سال‌های 2017 و  2019 در دو مدل وارد بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Automotive news، مدیر اجرایی میتسوبیشی آقای اوسامو ماسوکو تایید کرده است که آن‌ها برای بازار ایالات متحده آمریکا مسیر جدیدی را طی می‌کنند و به زودی SUVهایی با سیستم FWD را برای آن منطقه عرضه خواهند کرد.

وی در این خصوص می‌گوید: ما در تولید SUV و خودروهای FWD بسیار قدرتمند هستیم. به همین دلیل است که قصد دارید تا برای بازار خاص ایالات متحده با این محصولات وارد شده و تمرکز خود را بر روی آن قرار دهیم. ما در حال تغییر مسیر حرکت خود هستیم. ما در نظر داریم تا برای مناطق خاص دنیا، مثل بازار ایالات متحده آمریکا منابع خاصی را تخصیص دهیم.

نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر همراه با قابلیت‌های جدید هیبریدی در کنار نام و برند جدیدی عرضه خواهد شد. همچنین سیستم انتقال قدرت الکترونیکی این خودرو به عنوان یک حرکت جدید می‌تواند این محصول را به عنوان یک شاسی بلند جدید روانه بازار کند.

البته میتسوبیشی در کنار این خودروها نسل جدید لنسر و i-MiEV را نیز عرضه خواهد کرد. در اینجا تصاویری از این خودروی زیبا را می‌بینیم:

2016-Mitsubishi-Lancer-GT-1 2016-Mitsubishi-Lancer-GT-2Mitsubishi-Outlander-2016-front

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا