Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرکت DS فرانسه از پرچمدار جدید خود با ظاهری استثنائی رونمایی کرد

دی اس از زمان مستقل کار کردنش از شرکت PSA در چند سال قبل، همواره سعی کرده است که با ایجاد زبان طراحی خاص خودش و مجزا کردن طراحی‌هایش با مؤلفه‌های خاص و جذاب، فاصله خود را از پژو و سیتروئن حفظ کند.

خودروهایی مانند DS 7 کراس بک و خودروی در شرف تولید DS 3 کراس بک نیز ازجمله محصولات جدید این زبان طراحی منحصربه‌فرد شرکت DS هستند. اما چیزی که این شرکت فرانسوی به آن نیاز دارد، یک پرچم‌دار جدیدی است که بتواند بار طراحی و خاص بودن این شرکت را به دوش بکشد.

این خودروی پرچم‌دار در سال 2020 با عنوان DS 8 از راه خواهد رسید و قرار است رقیب خودروهایی مانند سری 5 بی ام و آئودی A6 و مرسدس E کلاس باشد. بااین‌وجود، علیرغم این سه‌قلوی آلمانی، پرچم‌دار جدید شرکت دی اس که قرار است تاج پادشاهی این شرکت را به سر کند قرار نیست با شکل یک سدان متعارف به این رقابت ورود پیدا کند. در عوض، طراحان خوش‌ذوق و حرفه‌ای فرانسوی قصد طراحی یک خودرو با استایلی فست بک (Fastback) داشته که با طرح مفهومی استثنائی Numero 9 سیتروئن که در سال 2012 معرفی شد ویژگی‌های مشترکی نیز دارد.

با توجه به صحبت‌های اریک آپود، مدیر بخش این محصول جدید،DS 8 قرار است با طراحی و شکل عقبی جدید و کاملاً متفاوت و البته بسیار جذاب به بازار ارائه‌شده و به‌منظور جلوه دار شدن هرچه بیشتر این پرچم‌دار، قسمت پشتی آن را از یک سدان متعارف به حالت فست بک درآورده‌اند.

در زیر این طراحی خاص و جذاب نیز، پلتفرم EMP2 که در پژو 508 نیز استفاده‌شده است، قرار دارد. همچنین انتظار می‌رود سیستم پلاگین هیبرید نیز در کنار سیستم‌های سوخت‌رسانی متعارف بنزینی و دیزل استفاده شود.

شرکت PSA بارها برای بازگشت به بازار ایالات‌متحده اقدام کرده است، اما اینکه کدام‌یک از زیرمجموعه‌های آن اولین شرکتی خواهند بود که در این مسیر قدم خواهند برداشت مشخص نیست. شاید این پرچم‌دار جدید با تمام جذابیت‌های خود و بانامی که هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده بتواند به این بازار بزرگ‌راه پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.