Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رانندگان اسنپ و تپسی با چه شرایطی می‌توانند در فرودگاه امام مسافرگیری کنند؟

حضور اسنپ و تپسی در بازار مسافرکشی ایران یکی از پرحاشیه‌ترین اخباری بوده است که در چند ساله اخیر داشته‌ایم و ورود این دو شرکت به هر شهر و بخشی با جنجال‌های فراوانی همراه بوده است که سال گذشته حضور رانندگان این دو تاکسی اینترنتی در فرودگاه امام با حواشی بسیار زیادی همراه شد و اعتراضاتی را به همراه داشت ولی مدیرعامل فرودگاه امام در مصاحبه‌ای از ایجاد شرایطی خاص برای حضور این رانندگان در فرودگاه خبر داد.

به گزارش چرخان، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مصاحبه‌ای گفت: ما در حال حاضر در حال مذاکراتی برای حضور رسمی رانندگان اسنپ و تپسی در فرودگاه هستیم و به زودی شرایطی برای آنها اعلام می‌شود.

وی در ادامه گفت: ما با رانندگان تاکسی فرودگاه در ماه گذشته جلساتی را برگزار کردیم و تسهیلاتی نیز برای حضور آنها و مسافرگیری آنها انجام دادیم که قطعا این اتفاق را متوجه شده‌اند. قطعا در حال حاضر روند مسافرگیری تاکسی‌های فرودگاه بهبود یافته و رفت و آمدهای آنها نیز تسهیل شده است.

شهرام آدم‌نژاد در ادامه گفت: ما طبق قوانین مجاز نیستیم که به مسافربرهای شخصی اجازه دهیم تا در فرودگاه امام خمینی اقدام به مسافرگیری نمایند و صرفا تاکسی‌های متعلق به فرودگاه می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. اما در مورد اسنپ و تپسی کمی موضوع متفاوت است و سعی شده است تا با برگزاری جلساتی قوانین متفاوتی برای آنها وضع شود تا حضور آنها با شرایطی امکان‌پذیر باشد. البته این موضوع نهایی نشده است و در صورتی که طرفین به توافق برسند قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه به شرایط احتمالی فرودگاه برای اسنپ و تپسی گفت: اولین چیزی که ما برای این تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته‌ایم یک پارکینگ اختصاصی برای آنهاست که البته دورتر از محل قرار گیری تاکسی‌های فرودگاه بوده ولی این اتفاق به حضور آنها رسمیت می‌بخشد و آنها پس از این توافق می‌توانند بدون مشکل در فرودگاه حضور پیدا کرده و مسافرگیری نمایند اما قطعا همه این موارد و شرایط دیگر ملزم به توافقی است که بین ما و مسئولین این تاکسی‌ها صورت می‌گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.