مکمل بنزین
گوناگونخبر

فینالست‌های بهترین ماشین سال آمریکای شمالی معرفی شدند

پس از معرفی برندگان بهترین خودروها در مناطق مختلف اروپا و آسیا، حال به تازگی فینالیست‌های برترین خودرو سال 2016 در حوزه منطقه آمریکای شمالی معرفی شدند. 

فینالیست برترین خودروهای سال 2016

هوندا سیویک

honda-civic-coupe-ahead-la-show-8

مزدا میاتا MX-5

2015-MazdaMX5-01

شورلت مالیبو

2016-Chevrolet-Malibu-1

در حوزه محصولات بزرگ‌تر باری و شاسی بلند، فینالیست‌ها عبارتند از:

ولوو XC90

Volvo-XC90-New-2016-1

هوندا Pilot

2016-Honda-Pilot-3

 نیسان Titan XD

2016-Nissan-Titan-XD-3

 

انتخاب برترین خودرو آمریکای شمالی همانند اروپا بوده و بر خلاف سایر مناطق جهان با دریافت آرای یک مجله یا گروه خاص خودرو انتخاب نمی‌شود. در این منطقه یک هیئت منصفه کاملا مستقل متشکل از 53 خبرنگار خبره حوزه صنعت خودرو در ایالات متحده آمریکا و کانادا دور هم جمع شده و برندگان نهایی بر اساس آرا آن‌ها انتخاب می‌شوند.

فینالیست‌ها و برندگان نهایی بر اساس معیار مشخص شده آن‌ها در بخش‌هایی مانند نوآوری، ایمنی، حمل و نقل، طراحی، ارزش خرید و لذت رانندگی انتخاب می‌شوند. این 53 داور خبره، آرا خود را پیش از پایان ماه جاری در تمامی بخش‌ها اعلام خواهند کرد، اما نتیجه قطعی این مسابقه تا تاریخ 11 ژانویه اعلام نخواهد شد. در تاریخ اعلام شده برندگان در قالب یک کنفرانس خبری در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 به حضار معرفی می‌شوند.

هر سه خودروی فینالیست یعنی هوندا سیویک، مزدا میاتا ام ایکس 5 و شورولت مالیبو از شرایط مختلفی برخوردار هستند. در واقع ام ایکس 5 یک خودروی اسپرت مقرون به صرفه است، سیویک یک هاچ بک محبوب و قدیمی است و نهایتا مالیبو یک سدان متوسط مورد علاقه مردم آمریکاست.

در سال 2015، فولکس واگن گلف و فورد اف 150 به عنوان برترین خودروها در این دو بخش انتخاب شدند.

به نظر شما برنده این بخش کدام‌یک از محصولات نامبرده شده خواهد بود؟

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا