مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد (خرداد 97)

کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه طرح‌های مختلف فروش و پیش فروش خودرو است که نسبت به رقیب اصلی خود توانسته سهم بازار خوبی را کسب کرده و با توجه به نمایندگی از برند معتبری مانند هیوندای، سطح خدمات خود را بالا ببرد. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه خود از جدیدترین شرایط فروش محصولات لیفان X50 ، X60 و لیفان 820 رونمایی کرده که با تسهیلات بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور متولی محصولات لیفان در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان X50 ،X60 و لیفان 820 رونمایی کرده است که همگی دارای شرایط پرداخت بسیار مناسبی هستند که متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت از شرایط جدید بهره‌مند شوند.

شرایط فروش لیفان 820

این خودرو با قیمت قطعی 99 میلیون تومان عرضه شده است که مشتریان می‌توانند از تسهیلات 50 تا 60 میلیون تومانی کرمان موتور برای خرید این خودرو استفاده کنند.

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان
شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان

شرایط فروش لیفان ایکس60 – CVT

این خودرو در دو مدل عرضه شده است که با توجه به آپشن‌های موجود در آن و مدل خودرو بوده و مشتریان می‌توانند از تسهیلات 40 تا 50 میلیون تومانی این شرکت برای خرید آنها استفاده نمایند.

شرایط فروش لیفان ایکس50

آخرین خودروی موجود در این لیست فروش نیز با قیمت 59 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود که متقاضیان خرید آن می‌توانند از تسهیلات 30 تا 40 میلیون تومانی کرمان موتور استفاده نمایند.

محصولات لیفان
لیفان ایکس 50 – محصولات لیفان

نکات مهم:

 

  • گفتنی است که تمامی محصولات لیفان با شرایط ویژه فروش نقدی نیز قابل ارائه هستند.
  • سود تاخیر همگی محصولات 2.5 درصد ماهانه بوده و موعد تحویل آنها نیز یک‌ماهه قید شده است.
  • لیفان 820 و لیفان ایکس60 با مدل 97 و ایکس60 و ایکس50 با مدل 96 به مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • سند در شرایط فروش نقدی آزاد و در فروش اقساطی در رهن خواهد بود.
  • تسهیلات در اقساط 12 تا 36 ماهه به انتخاب مشتری اعطا می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا