مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

7 خودروی عالی و ارزان قیمت برای زمستان

خب وارد زمستان شدیم و باید آرام آرام منتظر برف و باران شدیدتری باشیم؛ اما یکی از مشکلاتی که قطعا در این فصل زیبا با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد، مسائلی است که برای خودروهای ما به وجود می‌آید.

1447448779-landscape_nrm_1418701368-546cbf75b37d2_-_winterpileup_oregondot-lg_2

اگر دوست دارید بدانید که در سرمای شدید اروپا و برف‌های سنگین آن منطقه، چه خودروهایی توان بیشتری برای حضور در خیابان‌ها را دارند، پس با ما باشید تا بهترین گزینه‌ها را به شما نشان دهیم.

Chevrolet Aveo

شاید این محصول کمپانی شورولت را نتوانیم یک خودروی خوب و عالی مخصوصا در زمان معرفی و عرضه بدانیم، اما قطعا برای زمستان و هوای خاصش یکی از بهترین گزینه‌ها همین خودروست. این خودرو از قیمت پایینی برخوردار است. Aveo در برف و جاده‌های یخ زده بسیار عالی عمل می‌کند.

1447448839-chevrolet-aveo

Ford Crown Victoria

گاهی ممکن است دنبال یک خودروی بزرگ و راحت و البته بدون مشکل برای زمستان باشید. در این حالت هیچ انتخاب بهتری جز این خودروی Ford Crown Victoria ندارید. این خودرو از سیستم دیفرانسیل عقب بهره می‌برد و فضای بزرگ آن اجازه می‌دهد تا وزن زیادی را بر روی لاستیک‌ها حمل نمایید. با این که از تولید این خودرو مدت زیادی می‌گذرد اما هنوز جز بهترین‌ها برای فصل زمستان است.

1447448841-ford-crown-victoria

Jeep Cherokee XJ

کمپانی قدیمی جیپ را همگی با تولیدات بزرگ و خاصش می‌شناسیم. اگر در میان کولاک به دنبال یک خودروی بزرگ و قدرتمند هستید، پس باید یک Cherokee XJ تهیه کنید. موتور این خودرو هیچ گاه از کار کردن نمی‌ایستید، همچنین سیستم FWD این خودرو شما را از هرگونه گیر کردن در برف و یا سر خوردن در یخ مصون می‌دارد.

1447448842-jeep-cherokee

Mazda Miata

حال چون روزها در حال کوتاه شدن است و هوا نیز سردتر می‌شود، نباید قید همه چیز را زد! با بهره‌گیری از این محصول زیبا و قدیمی مزدا هم تفریح کنید و هم با سیستم خاص، چرخ‌های عالی و ویژگی‌های دیگر میاتا یک زمستان خوب را بگذرانید. این خودرو قیمت پایینی نیز دارد.

1447448844-mazda-miata

Mercedes-Benz W202 C-Class

اگر دنبال بنز هستید، در فصل زمستان به دنبال نسخه‌های AMG نباشید؛ اما مدل W202 هم کمی لوکس است و هم نیاز روزهای برفی شما را برآورده می‌کند. این خودرو با قیمت مناسبش امینتی فوق‌العاده را برای شما تامین می‌کند.

1447448845-mercedes-benz-c-class

Subaru Impreza

مشتریان فوق العاده زیاد و علاقه‌مندان به این خودروی قدیمی سوبارو خود نشان دهنده قدرت و کیفیت این محصول است، حال اگر بدانید که در زمستان انگلیس این خودرو چه قدر محبوب است دیگر به کارایی آن ایمان می‌آورید. ایمپرزای قدیمی سوبارو کمی گران‌تر از سایر سوباروهای بازار است. این خودرو با بهره‌گیری از سیستم AWD همیشه کنار شماست.

1447448849-subaru-impreza

Suzuki SX-4

اگر به دنبال یک خودروی شاسی بلند شیک، با سیستم‌های نوین جهت زمستان هستید، خوب باید به سراغ گزینه‌های گران قیمتی چون Volvo XC90 و یا Audi allroad بروید؛ اما اگر خودرویی تقریبا ارزان‌تر می‌خواهید نگاهی به سوزوکی SX-4 بی‌اندازید. در زمان عرضه اولیه این خودرو، SX-4 ارزان‌ترین خودروی بازار با سیستم AWD بود.

1447448850-suzuki-sx-4

نکته ویژه:

اما اگر در بازار خودروهای داخلی به دنبال محصول مناسبی برای زمستان هستید، خیلی خود را به دردسر نیندازید و در بازار نگردید! شما می‌توانید با خرید پراید هیجان‌هایی را تجربه کنید که با هیچ یک از این خودروها امکان تجربه آن‌ها وجود ندارد!

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا