Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا (بروزرسانی:مهر 97)

در حالیکه شایعاتی پیرامون احتکار خودرو توسط خودروسازان منتشر می‌شود، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد که برخلاف شرایط فروش قبلی خبری از تحویل کوتاه مدت و امتیازات اندک نیست و به نظر می‌رسد خبر گرانی خودروها به اندازه کافی توانسته اکراه سایپا را برای فروش محصولاتش افزایش دهد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در حالی این طرح پیش فروش جدید را منتشر کرده که در یکی دو هفته گذشته تیتر اول رسانه‌های اقتصادی کشور بود و با جنجالی که در ثبت نام پیش فروش محصولاتش رخ داد مورد هجمه بسیاری از مردم قرار گرفت و حالا با طرح فروش جدیدی که با موعد تحویل طولانی مدت همراه است قصد تلطیف اوضاع را داشته و دلجویی جالب از اتفاقات رخ داده می‌کند.

در طرح جدید این شرکت تمامی خودروهای پرطرفدار این شرکت خودروسازی حضور داشته و مشتریان می‌توانند با یک سرمایه گذاری بلند صاحب خودروهای متفاوتی از این شرکت شوند که البته به دلیل بحران‌های اخیر اقتصادی کشور کماکان بعضی از شروط محدود کننده در مورد این طرح نیز برقرار خواهد بود.

این طرح فروش از ساعت 10 صبح 10 مهر ماه آغاز خواهد شد و طبیعتا با توجه به ظرفین تعیین شده برای هر خودرو اقدام خواهد شد. این بدین معنی نیست که علیرغم عدم تعیین زمان اتمام طرح، طرح پیش فروش در هر زمان که ظرفیت تعیین شده برای آن به اتمام برسد بسته خواهد شد.

تحویل خودرو سایپااولین خودرو در این طرح سایپا 131 بوده که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و با موعد تحویل اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

دومین خودرو در این طرح سایپا 132 بوده که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و با موعد تحویل تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

سومین خودرو در این طرح سایپا 151 بوده که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و با موعد تحویل اسفند 97 اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

چهارمین خودرو در این طرح تیبا بنزینی بوده که با پیش پرداخت 14 میلیون تومان و با موعد تحویل اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

پنجمین خودرو در این طرح تیبا 2 بوده که با پیش پرداخت 15 میلیون تومان و با موعد تحویل اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

ششمین خودرو در این طرح ساینا بوده که با پیش پرداخت 15 میلیون تومان و با موعد تحویل اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

هفتمین خودرو در این طرح آریا اتوماتیک بوده که با پیش پرداخت 30 میلیون تومان و با موعد تحویل بهمن و اسفند 97 اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

هشتمین خودرو در این طرح نیسان تک سوز بوده که با پیش پرداخت 19 میلیون تومان و با موعد تحویل بهمن و اسفند 97 اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

نهمین خودرو در این طرح نیسان دوگانه سوز بوده که با پیش پرداخت 21 میلیون تومان و با موعد تحویل آبان، آذر ، دی ، بهمن و اسفند 97 اردیبهشت ، خرداد و تیر 98 قابل عرضه خواهد بود.

 

نکات و شرایط:

  • سود مشارکت در نظر گرفته شده در این طرح 15 درصد خواهد بود و مشتریانی که از دریافت خودرو انصراف می‌دهند از سود 12 درصدی برخوردار می‌شوند.
  • دعوتنامه خودروها در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده ارسال می‌شود.
  • در این طرح پیش فروش آن دسته از مشتریانی که در حال حاضر خودرویی به نام خود ندارند و در 18 ماه گذشته از سایپا خریدی نداشتند قادر به ثبت نام هستند.
  • افراد شرکت کننده در این طرح بایستی در حال حاضر دارای گواهینامه معتبر بوده و گواهینامه‌های بعد از تاریخ مهر 97 قابل قبول نیست.
  • نمایندگان موظف به سنجش صحت مدارک بالا هستند.
  • امکان صلح در این قرارداد وجود نداشته و خودرو به فرد ثبت نام کننده تحویل داده می‌شود.
  • هر کدل ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.
  • کلیه افرادی که در طرح فروش 53 هزار خودرو از ایران‌خودرو شرکت داشتند امکان ثبت نام در طرح سایپا را نخواهند داشت.
  • قیمت خودروها در زمان صدور دعوتنامه مشخص شده و مشتری بایستی مابه‌التفاوت مبلغ پرداختی+سود مشارکت را به حساب گروه سایپا واریز نماید.

 

بیشتر بخوانید:

4 دیدگاه
  1. پیروز می گوید

    ای مردم عزیزم
    تا کی میخواهید این ماشین های ضعیف و نا امن رو که قیمت اصلیش هم بین ۳ تا ۶ میلیون بیشتر نیست رو با این قیمت های سرسام آور خریداری کنید! آیا این یک توهین به همه ما ایرانیا ها نیست!
    آیا بهتر نیست همه یک دل و یک دست باشیم و خودرو خرید نکنیم؟!

  2. ناشناس می گوید

    مردم خودتون دارید به خودتون خیانت میکنید.به خدا ماشین چینی سوار شید از این اشغالهای ایران خودرو و سایپا بهتره.

  3. ناشناس می گوید

    مدیران ایران خودرو و سایپا بویی از شرافت و انسانیت ندارن

  4. سجاد چگینی می گوید

    با سلام -اخه پراید حضرت عباسی ۳۰میلیون ارزش داره قیمت واقعی پراید بین ۱۳میلیون تا ۱۴میلیون اون هم الان چون شرایط اقتصاد ایران در حال اتحظار هستش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.