Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فراخوان 500 هزار شاسی بلند فیات Chrysler در آستانه کریسمس

برای 570 هزار نفر از خریداران SUVهای فیات کرایسلر این کریسمس اصلا جالب و خاطره انگیز نیست، چون آن‌ها نمی‌توانند با خودروهای خود به جایی بروند. روز پنجشنبه این خودرو ساز بزرگ با حدود نیم میلیون از خریداران SUVهای خود تماس گرفته و آن‌ها را از وجود مشکلی در سیستم شلنگ فشار پایین خودرو که می‌تواند به راحتی باعث آتش سوزی خودرو شود، مطلع ساخت.

2015-chrysler-300c-platinum-002-640x0

این بیانیه که در ایام کریسمس صادر شده است، می‌تواند یکی از بدترین تبلیغات علیه این شرکت ایتالیایی، آمریکایی در تاریخشان لقب گیرد. پیش از این در ماه دسامبر، این شرکت مجبور به پرداخت 70 میلیون دلار خسارت به دلیل گزارش‌های ناشی از تصادفات منجر به کشته و یا زخمی شدن محصولاتشان در سال 2003 شده بود.

حال پس از فراخوان 477 هزار دستگاه جیپ Grand Cherokee و شاسی بلند Dodge Durango در سال‌های 2011 تا 2012 و همچنین 93 هزار دستگاه جیپ Compass و پاتریوت در سال 2015 این بار نوبت SUVهای این کمپانی است تا مشتریان را کمی اذیت کند.

فیات رسما اعلام کرده است که در صورت عدم مراجعه رانندگان جهت تعویض این قطعه، وسیله نقلیه آن‌ها به دلیل اتصال کوتاه ممکن است به راحتی آتش بگیرد.

سال جاری، فیات به تنهایی حدود 40 فراخوان داشته است که حدود 12 میلیون خودرو در ایالات متحده آمریکا را شامل شده است که در نوع خود رکورد عجیبی است. سال گذشته نیز این خودرو ساز بزرگ حدود 105 میلیون دلار جهت حل مشکلات و تعویض قطعات خودروهای فراخوان شده هزینه کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.