مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو قصد افزایش قیمت سمند و پژو به 46 میلیون تومان را دارد؟

خبر خروج پژو از ایران و تلاطم بازار ارز همگی یک موضوع را به اذهان ایرانی‌ها وارد می‌کند که باز مردم درگیر بازی خودروسازان داخلی خواهند شد تا محصولات بی کیفیت آنها را به قیمت بسیار گزاف خریداری کنند ولی شایعات عجیبی از وزارت صنعت شنیده می‌شود که گویا ایران‌خودرو قصد دارد قیمت محصولاتش را تا 40 درصد افزایش دهد که این بدین معنی است باید سمند و پژو را با قیمت 46 میلیون تومان خریداری نماییم!

به گزارش چرخان، محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای از نقشه خودروسازان برای افزایش قیمت خبر داد و یکی از دلایل این موضوع را احتکاری دانست که از سوی ایران‌خودرو صورت گرفته و گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با خودروسازان داخلی داریم، عدم توجه آنها به شعار سال بوده و آنها خودروهایشان را به بازار عرضه نمی‌کنند تا قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و گران‌تر بفروشند!

وی در این مصاحبه گفت: متاسفانه در حالی که مردم ما برای حمایت از شعار سال به دنبال خرید محصولات ایرانی هستند، خودروسازان محصولاتشان را احتکار کرده و حدود یک‌ماه است که امکان ثبت سفارش برای بسیاری از محصولات ایران‌خودرو وجود ندارد و به طور کلی مردم هیچ دسترسی به فروش کارخانه‌ای خودروها ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: ما با توجه به این تخلفات ایران‌خودرو قطعا از وزیر پاسخ خواهیم خواست و باید او جوابگو باشد. این اقدامات ایران‌خودرو قطعا تخلف بوده و می‌بایست جلوی این تخلفات گرفته شود. ما قطعا در نشستی که هفته آتی با وزیر صنعت خواهیم داشت، موضوع تخلفات ایران‌خودرو را پیگیری خواهیم کرد و حتما جلوی این اتفاق را می‌گیریم.

این نماینده مجلس گفت: ایران‌خودرو محصولاتش را با دلار 3500 تومان تولید کرده است ولی در حال حاضر آنها به دنبال فروش محصولات با دلار 4200 تومان و بالاتر هستند که قطعا تخلف هست و طبق اطلاعاتی که در دستمان است ایران‌خودرو به دنبال افزایش قیمت 40 درصدی است. قطعا این کارها مخالف شعار سال بوده و می‌بایست همگی تولیدکنندگان تمام تلاش خود را برای عرضه محصولات بنمایند و مردم نیز برای حمایت از شعار سال به دنبال این محصولات هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. ای مردم نخرید ببین چطور قیمت بالا که نمیبرد پایین می اورد

  2. اگه مردم غیرت داشتن نمی خریدن تا بیفتن التماس ازماست که برماست فقط یک سال فقط یکسال خرسوار بشیم نخریم تا سمند وپژو بشه بیست میلیون مقصر خودمونیم تازه وقتی دوبرابرشم کنن بیشتر صف می بندیم بیشتر میخریم کاش ترک عادت می کردیم ما ایرانیا من که تصمیم داشتم ماشینمو عوض کنم بعد عمری ولی بازم باهمین سمند ادامه می دم نمیمیرم که

  3. یکسال نخرین فقط یکسال خرسواربشیم ببین ازدم قسط باماهی دویست هزارتومان بدون پیش پرداخت با قبمت تمام شده ببست میلیون سمند میارن دم خونه ات یانه

  4. از فرقون ساز تحت حمایت دولت چه انتظاری میره غیر از خیانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا