مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

6 خودروی ارزشمندی که همیشه ناشناخته ماندند!

گاه برخی تولیدات در صنعت خودرو وجود دارد که به دل برخی از مشتریان نمی‌نشیند! این دلخوری البته دلایل مختلفی دارد، ظاهر بیرونی، طراحی داخلی، قدرت موتور و … همه و همه گاه بر روی فروش جهانی یک خودرو تأثیر بسزایی دارند. با هم 6 خودرویی را می‌بینیم که شاید در حقشان کمی ظلم شده است!

Chevrolet SSR

شاید ظاهر این خودرو کمی خاص باشد! البته خب منطقی هم باشیم این خودرو زیبا نیست! اما همین ماشین با یک موتور پر قدرت V8 که می‌تواند تا 390 و گاهی 400 اسب بخار قدرت تولید کند، یکی از قوی‌ترین محصولات بازارهای جهانی است.

chevrolet-ssr_2003

Honda Accord

حتما در مورد هوندا شنیده‌اید که این خودرو یک سدان متوسط خانوادگی که معمولا در نسخه ژاپنی‌اش بسیار ساده و کسل کننده است؛ اما وقتی در مورد هوندا آکورد صحبت می‌کنیم باید کمی مراقب باشیم. این محصول برای رانندگی و لذت بردن از آن فوق العاده است و با سیستم گیربکس دستی‌اش در کنار یک موتور 4 سیلندر قدرتمند اصلا کسل کننده نیست!

gallery-1449849667-accord1

Honda Odyssey

بله این یک مینی ون است و اصلا قرار نیست شبیه به یک خودروی اسپرت باشد! اما از سوی مقابل محصولی چون مرسدس بنز AMG E63 Wagon یک مینی ون خانواده است که از قدرتی مثال زدنی برخوردار است. این خودرو نیز یک محصول همه کاره قدرتمند است که می‌تواند یک تنه جور همه را بکشد!

یک ون خوش ساخت، با فضایی بسیار بزرگ برای سرنشینان عقب و قدرت حمل و نقل بالا که یکی از بهترین محصولات در این حوزه است!

gallery-1450905803-honda-odyssey

Kia Cadenza

این خودرو را حتما می‌شناسید و نمونه آن را در خیابان‌های خودمان زیاد دیده‌اید. به این خودرو نمونه فیک BMW سری 5 نیز می‌گویند! همچنین کشف تفاوت‌های این خودرو با محصول لوکس و گران قیمت همین کمپانی یعنی K900 نیز بسیار سخت و دشوار است.

اما چرا این خودرو در این لیست است؟ برای افرادی که به دنبال تجربه یک رانندگی اسپرت و هیجان انگیز نیستند، کادنزا می‌تواند یک محصول خاص و لوکس باشد که البته قیمت مناسبی نیز دارد. شاید خرید بی‌ام‌و در قیاس با این خودرو اصلا منطقی نباشد!

gallery-1450905684-kia-cadenza

Nissan 370Z

کمپانی نیسان در طول این سال‌ها هنوز محصول خاصش یعنی 370Z را آپدیت نکرده و نسخه جدید از آن را روانه بازارهای جهانی نکرده است. این خودروی زیبا دارای رنج قیمت خاصی است و البته ظاهر دل‌چسبی دارد. داخل این خودرو به دلیل سال ساختش خب کمی قدیمی بوده و امکانات این روزهای بازار را ندارد. این محصول با گیربکس دستی‌اش حس خوب رانندگی را به شما هدیه می‌کند و اگر اهل رانندگی هستید باید بدانید صدای موتور و اگزوزهای این نیسان شما را تا مرض جنون خواهد برد.

1450969698-nrm_1422074654-2015_nissan_z_coupe_blu

Porsche Boxster

نظرات در مورد این پورشه متفاوت است! برخی این محصول را یک پورشه اصیل و واقعی می‌دانند و برخی دیگر از آن به عنوان نمونه بدی از پورشه یاد می‌کنند. ولی این خودرو یکی از بهترین و اسپرت‌ترین محصولات این کمپانی صاحب نام است.

1450969708-nrm_1422889940-s4

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. خب ترجمه کنید وقتی اطلاعات ندارید
    هندا آکورد و پورشه باکستر رو توی خودروهای همیشه ناشناخته نام بردین !!!
    از آیتی رسان ریدایرکت شدم اینجا ولی همین مطلب بشدت ضعیف باعث میشه ک دیگه رغبتی ب برگشتنن نداشته باشم
    واقعا کیفیت سایتهای فارسی خودرو بشدت پایینه
    بهر حال مطلب عجیب و جالبی بود

    1. سلام دوست عزیز .
      ممنون از حضورتون
      این مقاله ترجمه یک مقاله معتبر خارجی است و قطعا با شرایط اروپا و خودروهای اونجا نوشته و البته ترجمه شده است.
      و الا شکی در این که هوندا و پورشه رو همه ماها بهتر از خود اونا میشناسیم نیست!
      امیدوارم بازهم شما رو اینجا ببینیم .
      موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا