Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش و قیمت فولکس‌واگن گلف GTI اعلام شد

با تلاطم بازار ارز بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی نیز دست از فروش برداشته‌اند و به طور کلی هیچ طرح فروشی را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. در این بین بعضی از شرکت‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و اندک ثبت نامی‌هایی که در ماه‌های اخیر انجام داده‌اند، با بهانه تحریم‌ها دست به سر کرده و خودروهای ثبت نامی را تحویل نمی‌دهند ولی در این بین نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران، اقدام به فروش فولکس‌واگن گلف GTI کرده است که تازه وارد دوست داشتنی این برند است.

به گزارش چرخان، در جدیدترین بخشنامه صادرشده از سوی ماموت خودرو، نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران شرایط فروش و قیمت دو محصول این شرکت اعلام شده و مشتریان می‌توانند طبق شرایط اعلامی با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به خرید نمایند.

گفتنی است که ماموت خودرو فروش دو محصول فولکس‌واگن تیگوان و فولکس‌واگن گلف GTI را به مناسبت عید فطر برقرار کرده و با توجه به ظرفیت محدود تعیین شده، به محض اتمام ظرفیت مشخص شده، امکان ثبت نام از مشتریان وجود نخواهد داشت.

مشتریان و متقاضیان خرید این دو خودرو با موعد 60 روزه محصول ثبت نامی خود را تحویل خواهند گرفت و با توجه به قیمت قطعی محصولات به نظر می‌رسد سود خوبی در انتظار آنها خواهد بود. با توجه به تجربه پیش فروش‌های قبلی محصولات فولکس‌واگن در ایران، انتظار می‌رود که دلالان بازار به راحتی قیمت فولکس‌واگن گلف GTI را به اعدادی همانند 400 میلیون و بالاتر از آن برسانند.

قیمت اعلامی نماینده رسمی این برند برای فولکس‌واگن تیگوان 335 میلیون تومان بوده در حالیکه آخرین قیمت اعلامی این شرکت قبل از این 320 میلیون تومان بود. همچنین فولکس‌واگن گلف GTI که به تازگی با سروصدای زیادی به بازار ایران پا گذاشته با قیمت 300 میلیون تومان به مشتریان فروخته خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.