مکمل بنزین
گوناگونخبر

اینتل همکاری خود را با غول‌های خودروسازی گسترش می‌دهد

بریان کرانیچ، مدیر اینتل، در مراسم افتتاحیه CES 2018 گفت، اینتل به‌دنبال افزایش سطح همکاری‌های خود با شرکت‌های مختلف خودروسازی در زمینه خودروهای خودران است. اینتل در تلاش است فناوری هوش مصنوعی خود را به کمک خودروسازان به دنیای خودروها وارد کند و در هوشمندسازی خودروها موثر باشد. سیستم جدید Mobileye-base mapping را می‌توان یکی از جدیدترین تلاش‌های اینتل در زمینه رشد فناوری دانست که مسیریابی برای خودروهای خودران را آسان می‌کند.

یکی دیگر از همکاری‌های این شرکت برای گسترش سیستم‌های راهبری با خودروسازی سایک و NavInfo در چین است.در این سخنرانی رئیس اینتل به همکاری استودیو اینتل با پارامانت پیکچر اشاره کرد. این همکاری باعث می‌شود  در بخش واقعیت مجازی، اینتل موثرتر عمل کند. این شرکت قصد دارد تولیدات ویدئویی خود را با فناوری واقعیت مجازی گسترش دهد. کمپانی SAIC که اهداف متفاوتی نسبت به سایر خودروسازان چینی دارد در بازار محلی اقدام نسبت به تجهیز محصولات خود با سیستم Mobileye در سطح خودرانی ۳، ۴ و ۵ نموده است. با این سطح از تلاش اینتل، احتمالا در آینده خبرهای بیشتری از این کمپانی خواهیم شنید و این شرکت بسیار مصمم است تا در بخش سخت‌افزاری خودروهای خودران پیش گام باشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا