مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت بی‌وای‌دی S6 توسط کارمانیا اعلام شد

تلاطم بازار ارز این روزها همه کسب و کارها را دچار مشکل کرده و در این بین خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی بیشترین تاثیر را به دلیل وابستگی محصولاتشان به نرخ ارز گرفته‌اند. کارمانیا یکی از شرکت‌های خودروساز نوپاست که در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت بی‌وای‌دی S6 خبر داد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید پرفروش‌ترین محصول خود را اعلام کرد که افزایش قیمت 10 میلیون تومانی را تجربه کرده است. طبق بخشنامه این شرکت قیمت 125 میلیون و 700 هزار تومان برای این خودرو تعیین شده است.

گفتنی است که طبق بخشنامه قبلی، مشتریان با پرداخت 114 میلیون و 700 هزار تومان قادر به خرید این خودرو بودند. متقاضیان خرید این خودرو از امروز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به سفارش خرید این خودرو با موعد تحویل کوتاه مدت کنند.

به سوپر گروه BYD S6 & S7 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا