مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

کانسپت K-Byte، خودروی الکتریکی خودران چینی معرفی شد

K-Byte، یک خودروی مفهومی جدید با قابلیت رانندگی خودکار است که در سال 2021 به بازار چینی عرضه می‌شود. خط تولید نمونه قابل ساخت این خودرو در سال 2019 راه‌اندازی خواهد شد و تا آن زمان شرکت سازنده اقدام به رفع نواقص K-Byte خواهد کرد. این سدان زیبا و سرشار از تکنولوژی برای رقابت با سدان‌های تسلا آماده شده و بنظر می‌رسد رقیب سرسختی برای خودروهای کمپانی آمریکایی باشد.

از لحاظ ابعادی K-Byte با 4950 میلی‌متر طول کمی کوچکتر از مدل تسلا 3 است اما فاصله محوری بیشتر باعث شده فضای خوبی در کابین مهیا باشد. K-Byte با موتور الکتریکی قدرتمند و توان خروجی 470 اسب بخار و 710 نیوتن‌متر، یک محصول الکتریکی قوی محسوب می‌شود که با سطح استقلال 3 عرضه خواهد شد و تا سال 2021 به سطح 4 خواهد رسید. بایتون همچنین اعلام کرد که قرار است تا پایان سال جاری، 25 تا 30 فروشگاه در چین احداث کند. تولید آزمایشی K-Byte در کارخانه نانجینگ آغاز می‌شود و پیش تولید M-Byte در نیمه اول سال 2019 آغاز خواهد شد و تولید کامل در نیمه دوم همان سال شروع می‌شود.

  موپار با نسخه جدیدی از دوج چلنجر ۸۰ سالگی خود را در شیکاگو برگزار کرد!

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا