Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آنچه که باید درباره جگوار XE S AWD بدانید

جگوار دوران خوبی را تجربه می‌کند و بعد از عرضه چند سدان، کوپه و شاسی‌بلند زیبا و با کیفیت مانند اف‌پیس، به‌نظر می‌رسد به تجربه کافی برای عرضه خودروهای اسپرت و لوکس دست پیدا کرده است. مدل XE S AWD 2018 را می‌توان یک انتخاب مهیج از جگوار دانست که مشخصات آن می‌تواند دل هر بیننده‌ای را با خود همراه سازد اما در این خودرو نکاتی وجود دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

ظاهر فوق‌العاده جذاب

طراحی اسپرت و خشن این خودرو بسیار زیبا بوده و جگوار توانسته خودرویی را آماده کند که هیجان را از طریق ظاهر خود منتقل می‌کند. چراغ‌ها مانند چشم‌هایی می‌مانند که اصلا با شما شوخی ندارند و این باعث جذابیت مضاعف این خودرو شده است.

موتور قوی

جگوار XE S از یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری سوپرشارژر با 380 اسب بخارقدرت و گشتاوری معادل 450 نیوتون متر بهره می‌برد. وجود یک موتور قوی در سدان اسپرت کامپکت باعث می‌شود قدرتی فوق‌العاده در اختیار شما باشد.

پوشش داخلی عالی

شما می‌توانید XE را با پوشش چرم دو رنگ سفارش دهید که اسپرت بودن را به داخل کابین نیز می‌کشد. ترکیب رنگ قرمز مشکی کابین با رنگ قرمز بخش خارجی باعث پدید آمدن سطح بالایی از هماهنگی شده است.

رینگ‌های مناسب

رینگ‌های 19 اینچی دو رنگ و اسپرت یک بخش دوست‌داشتنی دیگر در این خودرو هستند که سایز بسیار مناسبی نیز دارند.

حالت اقتصادی

یکی از بخش‌های مناسب در خودروهای اسپرت با موتور قدرتمند، حالت اقتصادی گیربکس است که مصرف سوخت را کنترل می‌کند. اگر چه شما با XE دوست دارید پای خود را بر روی پدال فشار دهید اما شاید در برخی مواقع نیاز به صرفه‌جویی داشته باشید.

سیستم چهارچرخ متحرک

سیستم چهارچرخ متحرک در خودروهای سدان باعث می‌شود در جاده‌ها کمبودی حس نشود و خودرو با چسبندگی عالی بر روی آسفالت حرکت کند.

اگزوز

اگزوز XE هم جزء محاسن آن محسوب می‌شود. اگزوز دوقلوی کرومی رنگ علاوه بر صدای جذابی که از خود خارج می‌کند در زیبایی بصری نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

نسخه قدرتمندتر

جگوار از یک نسخه قوی‌تر با نام XE SV پروجکت 8 با موتور 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژر و قدرت  592 اسب بخاری نیز رونمایی کرده که می‌تواند به سرعت 322 کیلومتر در ساعت برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.