مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت جک S3 و جک J4 اعلام شد (تیرماه 97)

نوسانات بازار ارز باعث شده بسیاری از شرکت‌های خودروساز داخلی و همچنین واردکننده خودروهای خارجی اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان نمایند. کرمان موتور که نماینده و تولید کننده محصولات لیفان و JAC در ایران محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت دو محصول پرفروش خود یعنی جک S3 و جک J4 خبر داد که محصول دومی هنوز به بازار وارد نشده است!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که به تازگی از محصول جدید خود یعنی جک J4 رونمایی کرده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت این محصول و جک اس3 از روز یازدهم تیرماه افزایش یافته و مشتریان جدید صرفا با قیمت‌های جدید ثبت سفارش خواهند کرد.

طبق بخشنامه صادرشده توسط کرمان موتور، متقاضیان خرید جک S3 و جک J4 می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور از شرایط فروش و پیش فروش متنوع استفاده نمایند.

جک S3 اتوماتیک که قبل از این با قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد طبق این اطلاعیه با قیمت 105 میلیون و 500 هزار تومان فروخته خواهد شد.

جک J4 اتوماتیک که قبل از این با قیمت 66 میلیون و 900 هزار تومان قابل سفارش بود طبق این اطلاعیه با قیمت 78 میلیون و 500 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود.

قابل ذکر است که این محصول به تازگی معرفی شده و اولین سری این محصول با قیمت قبلی در شهریور ماه سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا