مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از فولکس‌واگن پاسات مدل ۲۰۱۹

سدان فولکس‌واگن پاسات در بازار ایران توانست سر و صداهای زیادی را با آمدنش به پا کند، حالا مدل ۲۰۱۹ این مدل در بازار چین رونمایی شده است که ظاهری اسپرت دارد و بسیاری از ویژگی‌هایش شبیه به فولکس‌واگن آرتئون است.

شبکه توری جلوی سدان فولکس‌واگن پاسات طراحی منحصر به فردی دارد و توانسته تحسین کارشناسان را داشته باشد. این خودروی سدان در مرداد ماه سال جاری وارد بازار چین می‌شود و توسط دو کارخانه شانگهای-فولکس‌واگن ساخته می‌شود. فولکس‌واگن پاسات مدل ۲۰۱۹ مجهز به سه پیشرانه مختلف شامل ۱.۵ لیتری توربو با قدرت خروجی ۱۵۰ اسب بخار، ۲.۰ لیتری توربو با ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۲.۰ لیتری توربو با ۲۲۰ اسب بخار قدرت خروجی هست. البته نوع پلاگین هیبریدی این مدل به زودی نیز تولید خواهد شد. فولکس‌واگن پاسات ابعادی به طول ۴۹۳۳، عرض ۱۸۶۳ و ارتفاع ۱۴۶۹ میلی‌متر دارد و فاصله بین محور چرخ‌ها معادل ۲۸۷۱ میلی‌متر است. قیمت این خودرو به احتمال زیاد ۲۸ هزار الی ۴۵ هزار دلار خواهد داشت.

با وجود اینکه بازار چین مشهور به فروش خودروهای کراس‌اوور یا شاسی‌بلند است ولی هنوز خودروهای سدان سایز بزرگ طرفداران خود را دارند و در این سگمنت رقابت بسیار زیاد است و بسیاری از برندهای چینی به دنبال سرمایه‌گذاری‌های عظیم برای طراحی و تولید مدل‌های مختلف سدان هستند.

بسیاری از خودروسازان به دنبال ساخت خودروهای سدان اسپرت و در عین حال سنتی هستند. البته بعضی از خودروسازان سعی در ترکیب سه سگمنت سدان، کوپه و هاچبک هستند که می‌تواند نقضی برای طراحی خودروهای سدان قدیمی باشد که فولکس‌واگن پاسات یکی از این خودروها هست که می‌تواند با وجود سنتی بودن قیافه اسپرت خود را نیز نگه دارد و در بازار فروش خوبی داشته باشد. نظر شما درباره فولکس‌واگن پاسات مدل ۲۰۱۹ چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا