مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی پورشه کاین ۲۰۲۰

سال گذشته شایعات زیادی درباره نسخه جدید کوپه پورشه کاین منتشر شد و تنها ماه گذشته این کارخانه آلمانی تایید کرد که نسخه جدیدی از پورشه کاین را سال آتی به بازار عرضه خواهد کرد. به تازگی نیز تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند کاین ۲۰۲۰ نیز در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد.

بسیاری از کارشناسان این طراحی پورشه کاین جدید را ترکیبی از دو مدل ماکان و پانامرا توصیف کرده‌اند که در پوسته تازه این شاسی‌بلند وارد شده‌اند. همانطوریکه پیش‌بینی شده بود پورشه کاین جدید دو درب نخواهد داشت و همانند مدل‌های رایج چهار درب برایش تعبیه شده است.

سقف این خودرو در عقب ارتفاعش  نسبت به نسخه‌های قبلی کمتر شده و همین امر باعث شده شبیه به خودروی پانامرا اسپرت توریسمو شود. از سوی دیگر بعضی از کارشناسان طراحی سقف پورشه کاین ۲۰۲۰ را شبیه به ماکان توصیف کرده‌اند. مهندسان پورشه سعی کرده‌اند که کاین را بسیار ظریف و شیک‌تر طراحی کنند. از این رو می‌توان گفت کاین ۲۰۲۰ می‌تواند رقیب سرسختی برای خودروهایی مانند آئودی Q8، مرسدس GLE کوپه یا بی‌ام‌و X6 باشد.

هنوز مشخصات زیر کاپوت پورشه کاین ۲۰۲۰ منتشر نشده است ولی بسیاری از کارشناسان خودرو با توجه به ترمزهای جذاب منتشر شده در عکس‌ها حدس می‌زنند پیشرانه باید ۶ سیلندر یا ۸ سیلندر با گنجایش ۴.۰ لیتری باشد. البته احتمال دارد نسخه هیبریدی کاین نیز با قدرت خروجی ۶۸۰ اسب بخار تولید شود.

به نظر می‌رسد پورشه با کم کردن ارتفاع سقف خودرو فضای کافی برای صندوق عقب و سرنشینان داخل خودرو نداشته باشد ولی همیشه مهندسان پورشه توانسته‌اند در هنگام رونمایی محصولات بسیاری را شگفت زده‌ کنند. پورشه کاین ۲۰۲۰ اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار می‌آید ولی هنوز قیمتی برای آن مشخص نشده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا