مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت تیگو 7 توسط مدیران خودرو اعلام شد

با تلاطم بازار ارز و نوسانات موجود در بازار خودروهای با کیفیت خارجی، بسیاری از شرکت‌های واردکننده دست از کار کشیده‌اند و در این بین واردکنندگان محصولات چینی نیز عرصه را برای افزایش قیمت چندباره محصولاتشان باز دیده و در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط مدیران خودرو، قیمت تیگو 7 برای چندمین بار در هفته‌های اخیر افزایش یافت.

به گزارش چرخان، مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از روز 26 تیرماه سال جاری کلیه نمایندگان این شرکت می‌بایست تیگو 7 را با قیمت جدید به مشتریان عرضه کنند که با یک جستجوی ساده می‌توان به روند و فاصله افزایش قیمت این محصول در هفته‌های اخیر پی برد که جای نهادهای نظارتی در این بین خالیست!

طبق اعلام مدیران خودرو، قیمت جدید تیگو 7 با افزایش قیمت حدود 5 میلیون تومانی به 177 میلیون تومان رسیده و این در حالیست که تا قبل از این با قیمت 172 میلیون و 600 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد. قیمت جدید بر روی کلیه طرح‎های پیش فروش اعمال خواهد شد و مشتریان برای خرید نقدی نیز صرفا با قیمت جدید قادر به ثبت سفارش خواهند بود.

گفتنی است ک با قیمت فعلی این خودرو و درست چندماه قبل از این خودروهای با کیفیت رو دنیا خریداری میشد که حالا به بالای 400 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کردند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا