Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو مگان RS Trophy جدید هاچ بک با قدرت 296 اسب بخار

شرکت رنو فرانسه که چند سالی است در راستای طرح‌های انقلابی و زیبای خود، مدل‌هایی مانند تالیسمان، کولئوس و مگان جدید را معرفی کرده است، این بار نیز مدلی جدید بانام مگان تروفی در کلاس هاچبک را باقدرت حدودی 300 اسب بخار معرفی کرده است.

این خودروی خوش‌چهره و هاچبک فرانسوی، به لطف توربوشارژ سرامیکی خود که اصطکاک موجود در آن را کاهش داده و همچنین استفاده از سیستم اگزوز جدید موسوم به valve-fitted توانسته تنفس بیشتری را برای موتور خود ایجاد کند. تنفس بیشتری که قدرت این هاچبک را از 276 اسب بخار به 296 اسب بخار افزایش داده است.

این قدرت زیاد، به‌کلی توسط یک جعبه‌دنده استاندارد 6 سرعته دستی و یا یک جعبه‌دنده انتخابی 6 سرعته دو کلاچه، به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل می‌شود.

طبق گفته‌های رنو اسپورت، توربو با اینرسی کم در این خودرو، از علمی استفاده کرده است که در موتورهای فرمول یک استفاده می‌شود. علمی که به مهندسان اجازه می‌دهد علیرغم یک فیلتر خروجی جدید که باعث افزایش فشار در قسمت عقبی در فرایند احتراق می‌شود را باقدرت بیشتری به دست آورند.

در اخبار دیگری که منتشرشده است، رنو قرار است با یک طراحی جدید از چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی، برای مزین کردن تروفی اقدام کند. آلیاژی که می‌تواند در هر چرخ این خودرو 2 کیلوگرم در وزن آن صرفه‌جویی کرده و وزنش را کاهش دهد.

این رنوی فرانسوی درراه ورود خود به بازار، با رقیبانی همچون هوندا سیویک تایپ R و هیوندای i30N نیز روبرو خواهد بود و رقابتی سخت برای تصاحب بازار را باید بر دوش خود بکشد.

منبع Topgear
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.