مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل آتی میتسوبیشی میراژ در لباس کراس‌اوور وارد بازار می‌شود!

 

میتسوبیشی میراژ یکی از محصولات پرفروش این کارخانه ژاپنی است که مسئولان آن تصمیم گرفته‌اند تا نسل بعدی را در سگمنت کراس‌اوور تولید کنند. در حال حاضر خودروی هاچبک سابکامپکت میراژ در نسخه‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. بنا به گزارش جدید نسل بعدی میراژ می‌تواند پلتفرم خود را از رنو Clio اقتباس کند.

یکی از دلایل عرضه مدل کراس‌اوور فروش بالای این خودروها در بازار جهانی بیان شده است و به همین دلیل اتحاد رنو-میتسوبیشی و نیسان تصمیم گرفته‌اند مدل جدیدی به تیپ کراس‌اوور خود نیز اضافه کنند. البته این خودرو می‌تواند رقیب جدی نیسان جوک در بازار جهانی باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که مهندسان میتسوبیشی کماکان نسل بعدی را با پیشرانه ۳ سیلندر توربوشارژ ۰.۹ لیتری روانه بازار می‌کند که ۹۴ اسب بخار قدرت می‌تواند تولید کند. این توسعه می‌تواند برای مدل فعلی میراژ مزیتی زیادی محسوب شود چرا که کراس‌اوورهای سایز کوچک در بازار قدرت خروجی چندانی ندارند؛ حتی شایعه شده که مدل الکتریکی این خودرو نیز قرار شده در خط تولید قرار گیرد و نسخه دیگر ۱.۵ لیتری توربو دیزل ۴ سیلندری هم به زودی روانه بازار می‌شود. بسیاری از طرفداران میتسوبیشی نیز احتمال برگشت مدل لنسر در لباس کراس‌اوور را داده‌اند.

در هر صورت این خودروسازی ژاپنی به زودی مدل جدیدی از تیپ کراس‌اوور را رونمایی می‌کند. در حال حاضر مهم نیست که آیا کراس‌اوور جدید اکلیپس، لنسر یا گالانت یا میراژ باشد؛ بیشتر خریداران امروزی به دنبال کراس‌اوورهای جدید هستند و این اقدام میتسوبیشی برای تولید محصول جدید در این تیپ می‌تواند بازار را کمی تکان دهد. نظر شما درباره محصولات میتسوبیشی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا