مکمل بنزین
خبرداخلی

عرضه پژوپارس افزایش می‌یابد؛ احتکار ایران‌خودرو منطقی است؟

پژوپارس از جمله خودروهایی است که با جهش بسیار بالای قیمتی مواجه شده و در حال حاضر با قیمت‌هایی در حال معامله است که پایین‌ترین مدل آن با نقدینگی در حدود 52 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و بالاترین مدل آن نیز در حال حاضر 73 میلیون تومان قیمت خورده است که خبر ورود 1500 دستگاه ناقص پژوپارس به نظر می‌رسد آبی بر آتش تقاضای این خودرو باشد.

به گزارش چرخان، علی کریمی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو فارس در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت تولید پژوپارس در این کارخانه گفت: ما در حال حاضر چیزی در حدود 1500 دستگاه پژوپارس ناقص داریم که دلیل اصلی این نقصان، عدم تحویل قطعات موردنیاز از سوی قطعه سازان بوده است و خودروهای ناقص در پارکینگ ایران‌خودرو مانده‌اند.

محصولات ایران‌خودرو پژوپارس پژوپارسوی در ادامه با اشاره به قطعات موردنیاز این خودروها گفت: این خودروها در حال حاضر نواقصی دارند که مهم‌ترین قطعات ناموجود آنها كيسه هوا، جلو آمپر و فنر چرخشی است که دنبال تامین این قطعات هستیم تا خودروهای انبارشده را روانه بازار کنیم. ما طبق توافق و تعهداتی که دادیم از هفته آتی نسبت به تحویل خودروهای ناقص اقدام خواهیم کرد و پس از رفع ناقصی آنها، مشتری می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

علی کریمی در ادامه با اشاره به شایعات موجود پیرامون احتکار عمدی ایران‌خودرو گفت: اساسا این نوع اظهارات غیرکارشناسی است و مبنای درستی ندارد چرا که خودروهای موجود در انواع طرح‌های فروش و پیش فروش فروخته شدند. عملا ما امکان احتکار نداریم و اصولا دلیلی هم برای صرف هزینه انبارداری نداریم چرا که به هر ترتیب با قیمت مشخصی این خودروها فروش رفته‌اند. طبیعتا تحویل به موقع این خودروها از هزینه‌های ما خواهد کاست.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا