Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه ارتقاء یافته موستانگ، با قدرت 750 اسب بخار

شرکت توینینگ شلبی آمریکا بار دیگر نسخه‌ای ویژه‌ از موستانگ را به افتخار تیم ترلینگ و قهرمانی آنها در مسابقات Am معرفی کرده است. فورد موستانگ GT 2016 توسط شلبی، به طور ویژه و محسوسی ارتقاء یافته است و نتیجه این تلاش‌ها رسیدن به توان 750 اسب بخار است.

shelby-terlingua-mustang-2-640x427-c

ظاهر بیرونی موستانگ هم تغییرات فروانی داشته و از عناصر فیبر کربن در شکاف جلو، قوس های جانبی و اسپویلر عقب استفاده شده است. همچنین استفاده از پنجره‌های مشبک، طراحی‌های مخصوص رالی و رنگ زرد بر روی بدنه و رینگ های 20 اینچی WELD مخصوص مسابقه، از دیگر ویژه‌گی های این خودرو است. در داخل نیز از امضاء و یادگاری‌های کارول شلبی و بنیانگذار TRT، بیل نیل، استفاده شده است.

shelby-terlingua-mustang-4-640x427-c

shelby-terlingua-mustang-5-640x427-c

در قلب این موستانگ یک موتور 5 لیتری V8 قرار گرفته است که توانی معادل 435 اسب بخار را تولید می کند. اما در مراحل ارتقاء یک اگزوز Borla از جنس فولاد ضد زنگ، قابلیت تنظیم سیستم تعلیق و بهبود عملکرد ترمزها باعث شده است که توان این موتور، به بیش از 750 اسب بخار برسد.

shelby-terlingua-mustang-6-640x427-c

تنها 50 نمونه از این خودرو با هزینه پایه 65.999 دلار ارتقاء یافته است که با قیمت موستاگ GT، مشتری باید مبلغی بیش از 100 هزار دلار پرداخت کند. در حال حاضر خریداران می توانند مبلغ کمتری پرداخت کنند و به جای این موستانگ گران قیمت، یک دوج چارجر را که توانی تقریبا برابر با موستاگ شلبی دارد خریداری کنند.

اگر می خواهید خودرو خریداری شده شما فقط موستانگ باشد و توان پرداخت این مبلغ گزاف را نداشتید می‌توانید موستانگ GT350R با قیمت 64 هزار دلار را خریداری کنید و یک رانندگی قانونی را در خیابان ها تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.