مکمل بنزین
خبرداخلی

روزی روزگاری قیمت خودروهای ایران‌خودرو اینگونه بود!

همیشه نوستالوژی برای ما ایرانی‌ها یکی از جذاب‌ترین مطالبی است که به نمایش در می‌آید. یادآوری یک تبلیغ قدیمی که در دهه‌های دور بوده یا شنیدن یک صدای آشنا که پدربزرگ و مادربزرگ‌های ما با آن خاطره دارند. ولی دیدن قیمت‌های عجیب ایران‌خودرو شاید تنها چیزی باشد که فقط ما در ایران به آن نوستالوژی می‌گوییم چرا که آنقدر عجیب است که گویی برای چند دهه قبل است!

به گزارش چرخان، یکی از رسانه‌های اقتصادی کشور در اقدامی جالب، آگهی قدیمی مربوط به قیمت خودروهای گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اواخر دهه 80 کرده است که چیزی نزدیک به 10 سال از آن گذشته است. این آگهی که در زمان خودش به یکی از اخبارهای داغ پیرامون صنعت خودرو تبدیل شده بود و شاید بسیاری از مردم همان واکنش ما را نسبت به قیمت‌های فعلی خودرو داشتند ولی حالا این قیمت‌ها به قدری برایمان عجیب است که انگار هیچ وقت قیمت محصولات داخلی به رقمی که در آگهی ذکر شده است نبوده و صرفا یک رویای شیرین است!

این لیست قیمت که نشان از قیمت حدود 14 میلیون تومانی برای سمند 50 میلیون تومانی فعلی داشت و یا 206 که در حال حاضر با ارقامی در حدود 50 میلیون تومان معامله می‌شود در 10 سال گذشته صرفا با نقدینگی 13 میلیون و 700 هزار تومان قابل خریداری بود، در بحبوحه شایعه آزادسازی قیمت‌ها توسط وزارت صنعت ناگفته‌های زیادی را بیان می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از همون ردیف های اول که قیمت روا رو با تغییر رنگ نشون داده میشه فهمید چه قدر بی سر و سامانه وضع صنعت خودرو توی این مملکت…!
    نوک مدادی 8040000
    نقره ای 8590000
    یعنی ته مسخره گیه! اختلاف رنگ توی کارخونه 550 هزار تومن؟ آخه برای چی؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا