Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

برنامه‌های ایران‌خودرو برای پیشرفت؛ از رانای جدید تا پژو 206 پلاس!

رانای جدید ایران‌خودرو که در پی عدم استقبال مناسب مردم از رانای فعلی طراحی شده است در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به تغییراتی که در آن ایجاد شده به نظر می‌رسید که مردم نیز نظرشان را پیرامون این مدل از رانا تغییر خواهند داد و رانای جدید ایران‌خودرو به یکی از محصولات پرطرفدار در سبد محصولات این شرکت تبدیل می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها با جنجال طرح‌های پیش فروش بلندمدت یکساله و بیشتر از آن در صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، مشغول طراحی و تولید یک مدل جدید از محصولات خود است که با یک سری طراحی و قطعات جدید احتمالا مورد استقبال مردم نیز قرار خواهد گرفت.

رانای جدید ایران‌خودرو طبق گفته مسئولین این شرکت از اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مدل 98 خودروهای خود را تحویل بگیرند. همچنین این شرکت خودروسازی که سال قبل نیز اطلاعاتی از رانای جدید خود به رسانه‌ها اعلام کرده بود، جزییات بیشتری از آن را منتشر کرد.

رانای جدیدحمید مرادی قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای گفت: مدل جدید رانا با آپشن‌های موردنیاز مشتریان طراحی شده و تا پایان سال تولید می‌شود. البته گفتنی است که رانای فعلی توقف تولید نخواهد داشت و مشتریان می‌توانند از دو مدل موجود از این خودرو انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: ما همچنین در برنامه ریزی خود برای تولید گیربکس اتوماتیک نیز تدارک ویژ‌ه‌ای داریم و طی یکسال آینده به تولید تجاری خواهد رسید.  ما برای متنوع کردن سبد محصولاتمان برنامه ریزی کردیم و ظرفیت تولید سالانه 10 هزار دستگاه از رانا با گیربکس اتوماتیک را داریم که قطعا پوشش خوبی برای تقاضای مشتریان خواهد بود.

ایران‌خودرومرادی در ادامه گفت: در حال حاضر تولیدات گروه خودروسازی ایران‌خودرو بر روی موتورهای موتورهای TU5، TU3، XU7، EF7 بوده و ما در تلاش هستیم قوای محرکه تولیدات خود را بهبود دهیم. همچنین یکی دیگر از محصولات ما یعنی 206 پلاس به زودی به تولید 400 دستگاه خواهد رسید. این خودرو از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بوده و قطعا مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت چرا که با توجه به موتور استفاده شده و دیگر آپشن‌های آن، جزو خودروهای جذاب تولیدی ما محسوب می‌شود.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان گفت: همچنین از دیگر برنامه‌های شرکت ما ارتقا استاندارد آلایندگی موتور ملی EF7 به یورو 5 است که به زودی عملی خواهد شد. ما به دنبال عملی کردن تمامی استانداردهای 85 گانه هستیم و بخش عظیمی از آن اجرایی شده و بخشی دیگر به زودی عملیاتی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.