مکمل بنزین
رپورتاژ

کدام لوکیشن ها برای خرید سرور مجازی مناسب هستند؟

اینکه کدام لوکیشن برای خرید سرور مجازی مناسب است، تا حد زیادی به هدف شما از این کار بستگی دارد. اگر دوست دارید وبسایت راه اندازی کنید، سرعت بارگیری (فاصله بازدیدکنندگان از سرور مجازی) از فاکتورهای مهمی است که باید موقع انتخاب لوکیشن در نظر بگیرید.

اگر هدف شما ترید است و دوست دارید معاملات خود را با یک آی پی ثابت خارجی انجام دهید، مطمئناً باید لوکیشنی را انتخاب کنید که در لیست کشورهای تحریم شده توسط صرافی قرار نداشته باشد.

با این که همه سرور مجازی ها از تقسیم یک سرور فیزیکی به چند نسخه مجازی به وجود می آید ولی فاکتورهای زیادی وجود دارد که می توانند در تعیین لوکیشن مناسب برای شما تاثیر گذار باشد. منظور از لوکیشن هم موقعیت مکانی دیتاسنتری است که سرور فیزیکی مربوط به سرور مجازی در آن قرار دارد.

پس بیایید کمی بیشتر در مورد لوکیشن ها و این که هر کدام از آن ها برای چه کارهایی مناسب هستند، صحبت کنیم:

لوکیش مناسب سرور مجازی برای هاستینگ وبسایت

لوکیش مناسب سرور مجازی برای هاستینگ وبسایت

سرعت بارگیری صفحات وبسایت (فاصله بازدیدکننده تا سرور) یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در تعیین لوکیشن سرور مجازی برای وبسایت نقش دارد. به عنوان مثال، اگر اکثر بازدیدکنندگان وبسایت شما ایرانی هستند و دوست دارید تجربه خوبی را برای آنها رقم بزنید، سرور مجازی ایرانی گزینه خوبی برای شماست. ولی نه، اگر وبسایت شما بازدیدکنندگان انگلیسی زبان را هدف قرار داده است و قرار است پرداخت ها هم از طریق درگاه های بین المللی انجام شود، خرید سرور مجازی با لوکیشن هلند یا فنلاند، ایده بهتری است.

در کل، این شما هستید که باید عواملی مثل سرعت، امنیت و کیفیت سخت افزار را اولویت بندی کنید و بعد، بر اساس اولویت های خود، در مورد لوکیشن سرور مجازی تصمیم بگیرید ولی فنلاند از محبوب ترین لوکیشن هایی است که تا حد توان این عوامل را تضمین می کند.

لوکیشن مناسب برای ترید

کاربران ایرانی از ترید در صرافی های خارجی محبوبی مثل بایننس محروم شده اند و اکثر آنها به جای تسلیم شدن، به دنبال راه هایی برای دور زدن این تحریم ها هستند. اگر شما هم در این دسته قرار دارید، مطمئن باشید که خرید سرور مجازی خارجی، بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. با استفاده از سرور مجازی برای همیشه، معاملات خود را با یک آی پی ثابت خارجی انجام می دهید که احتمال شناسایی شما به عنوان یک کاربر ایرانی تقریباً غیرممکن است.

منتها علاوه بر ایران، کشورهای دیگری هم هستند که در لیست تحریم صرافی ها قرار دارند و موقع انتخاب لوکیشن باید این لیست را بررسی کنید تا دیتاسنتر سرور مجازی شما متعلق به این کشورها نباشد. البته کشورهایی مثل آمریکا و آلمان هم خودشان از بایننس درخواست کردند که از کاربران متعلق به این کشورها احراز هویت بگیرند یا کلاً آنها را محدود کنند.

اگر دوست دارید که موقع ترید با سرور مجازی به مشکل خاصی برنخورید و با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهید، فنلاند، لهستان یا سنگاپور را انتخاب کنید.

لوکیشن مناسب برای رفع محدودیت ها

لوکیشن مناسب برای رفع محدودیت ها

به عنوان یک کاربر ایرانی، کاملاً واضح است که به خاطر یک سری تحریم ها و محدودیت ها نمی توانید از برخی سرویس ها و اپلیکیشن های موردنیاز خود استفاده کنید. شاید در بعضی مواقع کارتان با VPN ها راه بیافتد ولی اگر به هر دلیلی، این VPN ها هم از کار بیافتند چه کار کنیم؟ مطمئناً خرید سرور مجازی ایده امن تر و پایدارتری است که با انتخاب یک لوکیشن مناسب می توانید به تمام این محدودیت ها پایان بدهید. اگر در کنار دور زدن تحریم ها، سرعت هم اهمیت زیادی برای شما دارد، بهتر است انتخاب خود را از بین انگلستان، هلند یا آلمان انجام دهید.

پیشنهاد چرخان به شما برای خرید سرور مجازی وب سایت : https://asamserver.com/vps-server

کلام آخر

قبل از خرید سرور مجازی، اول باید هدف خود را مشخص کنید و بعد بر اساس نیازمندی های آن، لوکیشن مناسب را انتخاب کنید. راه اندازی وبسایت، ترید و دور زدن تحریم ها از اصلی ترین کاربردهای سرور مجازی هستند که در مورد لوکیشن های مناسب برای هر کدام از آنها صحبت کردیم. اگر علاوه بر لوکیشن، در مورد کیفیت سخت افزارها و خدمات/پشتیبانی سرورهای مجازی هم نگران هستید، مطمئن باشید که ارائه دهندگان زیادی هستند که با خیال راحت می توانید به آنها اعتماد کنید و آسام سرور یکی از بهترین آنهاست و خرید سرور مجازی از این شرکت می تواند مسیر موفقیت شما را هموارتر کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا