مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ام‌وی‌ام و چری اعلام شد (شهریور 97)

بازار خودروهای خارجی و داخلی به قدری متلاطم شده است که حتی خودروهای چینی که تا چند ماه گذشته خواهانی نداشتند و با قیمت‌های زیر قیمت نمایندگی در بازار معامله میشد، حالا با افزایش تقاضا برای این خودروها شرایط را برای واردکننده آن مهیا کرده تا محصولاتی مانند ام‌وی‌ام و چری را با وعده بلندمدت و قیمت غیرقطعی پیش فروش کنند.

به گزارش چرخان، مدیران خودرو متولی واردات و مونتاژ محصولات چینی با برند ام‌وی‌ام و چری در بخشنامه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات این دو برند خبر داد که مشتریان می‌توانند با پرداخت نقدینگی اعلام شده از شرایط این بخشنامه استفاده کنند.

ام‎وی‌امهمچنین گفتنی است که موعد تحویل این خودروها 90 روزه بوده و مشتری پس از 90 روز کاری با کسر سود مشارکت از مبلغ اعلامی توسط این شرکت، مابه‌التفاوت پیش پرداخت و قیمت قطعی را به حساب این شرکت واریز کرده و خودروی خود را تحویل بگیرد.

این شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای آن به اتمام نرسد ادامه خواهد داشت. البته تاریخ معینی برای اتمام این شرایط پیش فروش تعیین نشده و به نظر می‌رسد محدودیت خاصی هم با توجه به عدم استقبال بالای مشتریان وجود ندارد.

شرایط پیش فروش نقدی ام‎وی‌ام X22

اولین شرایط فروش این شرکت مربوط به خودروی نسبتا پرطرفدار آن است که در 4 مدل مختلف و سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 6 درصدی به مشتریان عرضه می‌شود.

 

شرایط پیش فروش نقدی X33

دومین شرایط پیش فروش این شرکت مربوط به خودروی X22 است که در مدل اسپورت به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت آن 12 درصد و سود انصراف 6 درصد قید شده است.

ام‎وی‌ام

شرایط پیش فروش نقدی MVM315 new

آخرین خودرو از محصولات ام‎وی‌ام در این طرح پیش فروش مربوط به MVM315 new است که همانند دیگر خودروها با سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 6 درصد فروخته می‌شود.

در ادامه به شرایط پیش فروش محصولات برند چری خواهیم پرداخت که تقریبا مشابه شرایط بالا است.

 

شرایط پیش فروش نقدی آریزو 5 توربو

اولین خودرو از برند چری مربوط به آریزو 5 توربو است که با سود مشارکت 12 و سود انصراف 6 درصد قابل سفارش خواهد بود.

 

شرایط پیش فروش نقدی تیگو 5 ورژن 1397

دومین خودرو از محصولات برند چری مربوط به تیگو 5 ورژن 1397 است که همانند دیگر محصولات ام وی ام و چری در این بخشنامه با سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 6 درصد به مشتریان عرضه خواهد شد.

چری

 

 

نکات:

  • گفتنی است که هزینه های قانونی در زمان تحویل خودرو در قیمت گذاری آن موثر خواهد بود.
  • تخصیص خودرو به زمان ثبت نام مشتریان مربوط بوده و ثبت نام زودتر منجر به تحویل زودتر خودرو خواهد شد.
  • هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.
  • پرداخت مرحله دوم قیمت خودرو در زمان صدور دعوتنامه خواهد بود.
  • سود تاخیر تحویل خودروها 18 درصد تعیین شده است.
  • در این شرایط پیش فروش امکان صلح وجود ندارد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا