Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی تویوتا کرولا IM مدل ۲۰۱۹ (ویدئوی اختصاصی)

یکی از هاچ‌بک‌های پرفروش برند ژاپنی تویوتا مدل کرولا است که توانسته در بازار جهانی خوب بدرخشد. به تازگی این کارخانه مدل جدید تویوتا کرولا IM مدل 2019 را رونمایی کرده که تحسین همگان را برخود داشته است.

در حال حاضر تا به امروز دوازه نسل از این مدل وارد بازار جهانی شده است و به احتمال زیاد در سال آینده تیپ سدان از این خودرو نیز روی خط تولید خواهد رفت. تویوتا کرولا IM مدل 2019 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر خطی با گنجایش 2.0 لیتری متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک است که می‌تواند حداکثر 168 اسب بخار قدرت خروجی تولید کند.  

بسیاری از کارشناسان معتقدند که نسخه گیربکس اتوماتیک این خودرو شتاب بیشتری دارد و ظاهر آن اسپرت‌تر است.  این خودروی اسپرت می‌تواند تنها در 7.5 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند.

در داخل خودرو نیز تجهیزات به روز مانند سیستم سرگرمی و اطلاعات رابط اپل کارپلی یا اندروید اتو در صفحه نمایش 8.0 اینچی خودنمایی می‌کند. به علاوه دستیار صوتی هوشمند آمازون الکسا در درون کابین فعال شده و راننده می‌تواند بعضی از دستورات خود را به راحتی با صحبت کردن اجرا نماید.

مهندسان تویوتا برای ایمنی این خودرو از سیستم ترمز اتوماتیک اضطراری، قرار گرفتن در لاین رانندگی، رینگ‌ها و چرخ‌های 16 اینچی آلومینیومی و سیستم کنترل کروز استفاده کرده‌اند. به راحتی درون اتاقک خودرو 4 سرنشین جا می‌شود و در صندوق عقب فضای کافی بزرگی دارد. یکی از ویژگی‌های قدرتمند تویوتا کرولا IM مدل 2019 هندلینگ خوب آن در رانندگی بیان شده است. قیمت این خودرو در بازار جهانی مابین 18 الی 22 هزار دلار تعیین شده است.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی هاچ بک تویوتا کرولا IM مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.