مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیات شرایط فروش فوری سایپا و زمان شروع ثبت نام

شرایط فروش فوری سایپا که این روزها تیتر اول رسانه‌های مختلف اقتصادی در کشور است به زودی آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد که بسیاری از مصرف کنندگان واقعی بازار خودروی کشور منتظر شروع آن هستند ولی شرایطی که از این طرح فروش منتشر شده نشان می‌دهد که عزم سایپا برای تعدیل بازار خودرو جدی است.

به گزارش چرخان، در دو روز گذشته اخباری از صنعت خودروی کشور منتشر شد که طبق جلساتی که در وزارت صنعت، مجلس و اتحادیه برگزار شده بود خودروسازان موظف شدند تا با همکاری گمرگ نواقص مربوط به 40 هزار خودروی خود را تامین کرده و طی یک طرح فروش گسترده با تحویل فوری به مشتریان تحویل دهند.

سایپا خودروهای چینیاز جمله شرایط مجلس برای سایپا این بوده که امکان صلح و فروش دوباره توسط مشتریان را برای یکسال ممنوع کرده و قانونی در قرارداد این خودروها اضافه شود تا از حضور دلالان در این طرح فروش جلوگیری شود. همچنین از دیگر شرایطی که مجلس و دولت برای خودروسازان مکلف کرده این است که فروش هر خودرو به هر کد ملی صرفا با احراز شرایط بوده و از فروش چند خودرو به یک نفر جلوگیری شود.

روابط عمومی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جزئیات شرایط فروش منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها درست نبوده و هنوز این شرکت به جمع‌بندی نهایی پیرامون طرح فروش احتمالی نرسیده است و به محض جمع‌بندی نهایی توسط مدیران این شرکت قطعا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

گفتنی است که طبق اخبار منتشر شده موثق در این شرکت هنوز مدیران این شرکت روی بندهایی از این طرح فروش مشکل دارند و نهایی سازی آن منوط به جلسات دیگری شده که در روزهای آتی تشکیل خواهد شد. همچنین شرایط فروش فوری سایپا این هفته به اطلاع عموم می‌رسد و در رسانه‌های اجتماعی منتشر خواهد تا آمادگی لازم برای خریداران احتمالی ایجاد شود و عملیات سفارش گیری از اوایل هفته آینده شروع می‌شود.

شرایط فروش فوری سایپا با قیمت قطعی و رسمی اعلامی شورای رقابت خواهد بود و طبق شنیده‌ها تغییر خاصی در لیست قیمت‌های رسمی سایپا صورت نخواهد گرفت. همچنین سهم سایپا از این طرح فروش چیزی در حدود 16 هزار دستگاه خواهد بود و ایران‌خودرو نیز 24 هزار دستگاه خودرو به فروش خواهد رساند و حداکثر زمان تحویل نیز 45 روز اعلام شده است.

سایت ثبت نام سایپا

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا