Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سریع‌ترین روش دسترسی به سایت ثبت نام سایپا

طرح فروش سایپا آغاز شده و بسیاری از مردم به دنبال یافتن سایت ثبت نام سایپا هستند ولی دسترسی به این سایت برای بسیاری از کاربران سخت شده و به نظر می‌رسد که با روش‌های معمول دسترسی به سایت ثبت نام سایپا امکان‌پذیر نیست. در این مطلب قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که دسترسی شما را به سایت این شرکت تسهیل می‌کند ولی قطعا تلاش مسئولین فناوری اطلاعات سایپا موثرترین روش برای دسترسی عموم مردم خواهد بود!

به گزارش چرخان، طرح پیش فروش نقدی سایپا با موعد کوتاه مدت تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و بسیاری از مردم منتظر هستند تا با آغاز ثبت نام این طرح عملیات ثبت سفارش را انجام دهند. از جمله شرایط این طرح می‌توان به امکان خرید برای افراد بالای 18 سال اشاره کرد و خریدار نباید در 18 ماه گذشته از سایپا خودرویی خریداری کرده باشد.

سایت ثبت نام سایپاهمچنین مشتریان تا یکسال حق فروش خودروی خریداری شده را ندارند و فروش صرفا اینترنتی است. اولا بدانید که سایت ثبت نام این گروه خودروساز به آدرس http://saipa.iranecar.com است و دیگر آدرس‌های موجود در اینترنت معتبر نیست.

قبل از شروع فرایند ثبت نام موارد زیر را آماده کنید تا در صورت وصل شدن به سیستم ثبت نام معطل نشوید:

 

  • اطلاعات شناسنامه‌ای
  • کدپستی
  • اطلاعات مربوط به آدرس
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات کارت بانکی

 

سایپا خودروهای چینی

نکات مهم برای دسترسی به سایت ثبت نام سایپا

1- ابتدا دسترسی خود را به اینترنت چک کنید و ترجیحا عملیات ثبت نام را صرفا از طریق کامپیوتر انجام دهید تا سرعت عملکرد شما بالا باشد.

2- دانلودهای پس زمینه سیستم خود را چک کنید. بعضا ویندوز یا دیگر نرم افزارها معمولا شروع به دانلود بروزرسانی‌های خود می‌کنند که از سرعت اینترنت شما می‌کاهد. همگی آنها را قطع کنید و مطمئن باشید که کسی جز شما به اینترنت مدنظر دسترسی ندارند.

3- از مرورگر مطمئن و بروزشده استفاده کنید. استفاده از مرورگرهای قدیمی و منقضی شده قطعا سرعت دسترسی شما را به سایت اینترنتی خودروسازان محدود می‌کند.

4- یکی از نکات مهم در بهتر شدن دسترسی شما به سایت ثبت نام سایپا دسترسی به دی‌ان‌اس‌های شرکت زیرساخت است. در صورتی که دی‌ان‌اس‌ سیستم شما به دی‌ان‌اس‌ سرور عمومی شرکت سرویس دهنده اینترنت متصل باشد قطعا مشکلات موجود روی آن بر روی کیفیت سیستم شما موثر خواهد بود. ترجیحا با استفاده از آموزش‌های موجود در اینترنت دی‌ان‌اس‌ سرور مودم و سیستم خود را روی 217.218.127.127 و 217.218.155.155 بگذارید تا دسترسی شما بهتر شود. قطعا در صورت تغییر این مورد به صورت محسوس و ملموس بهبود سرعت را خواهید دید.

5- به هیچ وجه از فیلترشکن استفاده نکنید چرا که معمولا ادمین سرور سایت‌های این چنینی دسترسی آی‌پی‌های خارجی را محدود می‌کنند و به طور کلی طبیعتا دسترسی یک فرد ایرانی به سرور داخل ایران بسیار بهتر از یک فرد خارجی است!

27 دیدگاه
  1. مجتبی می گوید

    عامو میخوای یه هکر یا یه برنامه نویسم استخدام کنیم تا بتونبم یه پراید بخریم …لطفاسایتو بازکنید نوبت دهی بزارید مردم بیکار نیست خودتونو با گوشی اپل مقایسه میکنید
    این چه روشیه بازار گرمی میکنید … به خدا تشنه مردمو میکنید بعد اینجوری یه حلب خودرو به مردم میدید
    وای به روزی این دوتا کارخونه رومردم آتیس بزنن.

    1. ذاکری می گوید

      سلام مجتبی جان
      حق با شماست ! ما هم فقط دوست داریم کمک کنیم حداقل این حلبی ها دست مردم عادی برسه تا نرن از بازار گرون تر بخرن!

    2. ناشناس می گوید

      اگر هکر پیدا کردی به ما هم بده واقعا مسخره است

    3. ناشناس می گوید

      به امید روزی که این دوتا کارخونه نابود بشه،
      (مسئولین سایپاوایران خودرو خوب به این دعافکرکنن،
      ببین چیکار کردن که مردم آرزوی نابودی این خودروسازها رو میکنن،
      به چیتون بنازیم:
      اخلاقِ بد(مشتری مداری صفر)،
      ثبت نامِ بد،
      قیمتِ بد،
      کیفیت بد،

  2. علی می گوید

    دی ان اس های اعلام شده برای کجاست؟

    1. ذاکری می گوید

      با سلام
      شرکت زر ساخت ایران.

  3. ایمان می گوید

    من هرروز رفتم اما نمیشه به نظرم اصلا ثبت نامی در کار نباشه

    1. ناشناس می گوید

      سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ ساعت ۱۰صبح سایت باز میشه

  4. امین می گوید

    اقای ذاکری من میخوام ثبت نام کنم.یکساله که نتونستم بنویسم.توروخدا یه زنگ به من بزن.راه دسترسی ندارم به شما.زنگ بزن راهنماییم کن لطفا.
    ۰۹۳۶۳۶۱۳۲۴۱

  5. حسام می گوید

    هر روز شاهد یک طنز به شدت تلخیم !!!!
    و هیچکس هم به فکر مشتری نیست.

  6. الهام می گوید

    واقعا که جای تاسف داره، یکی دیگه اختلاس و دزدی میکنه اون وقت فشارشو مردم بیچاره باید تحمل کنه،یه هفته هر چقدر تلاش میکنم نمیشه که نمیشه، میگه بانک در حال بازرسی خرید شما میباشد ولی دوباره برمیگرده به حالت اول

    1. سعیدسعید سعید می گوید

      فردا ثبتنام هست و امشب ۳ میلیون از من خواستن برا رشوه ی ثبتنام
      ثیتنام کلاه برداری
      ماشینا همه فروخته شدن. و صاحب دارن

  7. س می گوید

    منم همینطور ، دیروز ساعت سیستمم ۱۰ بود که سایت باز شد ، من خیلی سریع هم زدم ، فرایند خرید چرخید و چرخید ، زد دوباره امتحان کنید ، هنوز ساعت ۱۰ بود دوباره زدم بازم چرخید گفت دوباره این بار که زدم ساعت ۱۰ و یک دقیقه بود ، زد ظرفیت تکمیل ، چطوری تو ۱ دقیقه تکمیل شد و نفهمیدم ، ولی اینکه وقتی اول وقت زیر ۱ دقیقه میزدم به من اجازه ثبت نام داده نمی شد رو مطمینم دزدی آشکاره خودشونه ، واسه مردم عادی نمیذارن تبت نام شه ، اول خودشون میزنن اگه ته ظرفشون چیزی موند ، دور ریز شون و میندازن جلوی ما ، خدا به دادمون برسه با این …..

  8. 55 می گوید

    منم از ماه قبل هر روز دارم سر ساعت میرم سایتش تا حالا موفق نشدم . بعد از چند سال پس انداز اینم اوضاع

  9. فاطمه می گوید

    اخه وقتی نمیخواهین ثبت نام کنید چرااینجوری مردموسرکار میگذارید الان دوماه سرساعت ده میرم سایتتون سر یک ثانیه میگه ظرفیت تکمیله مسئولین هم که خوابن

    1. ناشناس می گوید

      منم همین شده کارم

  10. علی می گوید

    چقدرکله پوک داریم ما

  11. جمشید می گوید

    سلام دوستانی که می خواهند در ثبت نام سایپا موفق باشند با نرم افزار ثبت نام خودرو به راحتی و با خیال راحت ثبت نام خود را انجام دهید این نرم افزار سرعت بالایی دارد و سریعتر از دیگران به مرحله پرداخت خواهید رسید قیمت این نرم افزار یک میلیون تومان است. با این نرم افزار می توانید کسب درامد کنید ۰۹۱۵۲۵۴۷۰۷۲

  12. ناشناس می گوید

    داش روش داره ثبت نام کردن

    1. تست می گوید

      روشش چیه؟

  13. اسث می گوید

    داش روش داره ثبت نام .افتاد

  14. دریا می گوید

    سلام.ملت ایران.ترفندی برای ثبت نام خدمتتون عرص میکنم طی تجربه.امیدوارم به دردتون بخوره.اونم با گوشیاول ابنکه قبل از ساعت مقرر اطلاعات مشتری رو ثبت کنید بصورت دقیق.دوم درست راس ساعت قبل از اینکه کد امنیتی رو بزنید یکبار روی از نو (کد امنیتی)کلیک بعد تایپ وبعد مرحله بعد.با اوصاع نت اینحا خیلی مهم.هی مرحله بعد بزنید ناامید نشین.شده ۱۵ دقیقه هم شد بزنید تند تند.برای من چون ثبت نام اولم بود تجربه خوبی بود یه دفعه درگاه بانکی باز شد یه بانک سریع انتخاب کنید سریعععععع.مهم نیست کدوم بانک باشه.اینجاست که باید حواستون جمع باشه.ثبت نامتون ۹۰ درصد اشتباه من طی نکنید.پایین انتخاب بانک.گزینه است برگشت به صفحه اول انتخاب رنگ از این کلک ها.خودم چون هول شدم زدم هیچ .ولی میگم تجربه خوبی بود برام.این اگه درست بزنید فقط تیک بالا بانک انتخاب کنید والسلام.میرین به مرحله پرداخت.

    دوستانی که عین من بار اولشون.بهتر برین رو ثبت نام خودرو دیگه فرم پر کنید روند کار دستتون بیاد ببینید به چه صورته.امیدوارم به دردتون خورده باشه.توی تلگرام ثبت نام میکنند یه تومن میگیرند ولی هیچ ترفندی نداره.فقط سرعت عمل.وناامید نشین.موفق باشین.من که موندم مرحله بعد

  15. ناشناس می گوید

    سلام ب مردم عزیز و زودباور ایران
    ک هر چقدر هم تجربه میکنیم باز هم فکر میکنیم کسی ب فکرمون هست
    نیست عزیزم تو این دنیا نیست
    من ۱۰ شروع کردم ۳۰ثانیه رسیدم ب مرحله کد امنیتی باذوق زدم ک برم مرحله بعد ک فرمودند
    ظرفیت بیش از حد ثبت نام است
    در عرض ۳۰ ثانیه
    اونم برای چی، واز روی ناچاری
    دیگه بقیه داستان با خودتون.
    فقط میخام بگم چطور دلتون میاد ما را ک ب سختی ی پولی جمع کردیم ک همه جا میشه باهاش چند تا ماشین خرید را سرکار میذارید؟؟؟

  16. فری می گوید

    سلام تو این فیلد که میاره انتخاب شهر و استان و شهر ماهم نیست توش باید چکار کنیم

    1. ممد می گوید

      بر اساس تقسیمات قدیم کشوری هست ، اطلاعاتشون بروز نیس
      برای ده سال پیشه ک چن تا استان هنو ایجاد نشده بود !!!

  17. مهدی می گوید

    سلام قبل از شروع پیش فروش باید تو سایت ثبت نام کنیم و برای خود یک پروفایل ایجاد کنیم.؟ اما چطوری من هرچی میگردم گزینه ای پبدا نمی کنم که بتونم عضو سایت شم. لطفا اگه میدونید راهنمایی کنید. ممنون.

    1. ناشناس می گوید

      منم تو این مرحله گیر کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.