مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری تویوتا با جیلی در تکنولوژیهای هیبریدی

چند هفته پیش مسئولان تویوتا اعلام کردند که همکاری تازه‌ای با جیلی در خصوص تکنولوژیهای بنزینی-برقی را شروع خواهند کرد ولی هنوز اتفاقی در این زمینه نیافتاده است. این خودروساز ژاپنی گفتگوهای انجام شده را به خبرگزاری رویترز تایید کرده ولی اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این توافق‌نامه همکاری را منتشر نکرده است.مسئولان تویوتا در این مصاحبه خبری اعلام کرده‌اند که این سیاست باز همکاری با دیگر خودروسازان در زمینه تکنولوژیهای برقی کردن وسایل نقلیه وجود دارد و منعقد شده است ولی هنوز جیلی واکنشی نسبت به این مصاحبه خبری انجام نداده است.

چندین سال هست که تویوتا در زمینه وسایل نقلیه برقی وارد شده و شاید در وهله اول همکاری این غول خودروسازی ژاپنی با جیلی چندان معقول به نظر نرسد ولی به دلیل فروش بالای خودروهای برقی در چین و بزرگترین بازار فروش خودروهای برقی در جهان در این مملکت باعث شده که این خودروسازی به دنبال حضور در این نقطه از دنیا باشد.همکاری تویوتا با این برند چینی بعد از انتشار گزارش جدید داخلی که جیلی با یک برند ژاپنی روی تکنولوژیهای هیبریدی کار می‌کند تایید شد. در این تاییدیه نیز آمده که جزئیات این همکاری در آینده نزدیک منتشر می‌شود. نظر شما درباره همکاری خودروسازان ایرانی با برندهای چینی در خصوص ساخت وسایل نقلیه برقی یا هیبریدی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا