مکمل بنزین
تماشاخانه

نگاهی کوتاه به سدان بی‌ام‌و M760Li (ویدئوی اختصاصی)

در سال جاری بی‌ام‌و نسخه جدیدی به خودروهای سری 7 خود اضافه کرد که پیشرانه مشابهی با مدل Alpina B7 دارد. این خودرو نیز در سری خودروهای M تولید می‌شود که سال‌ها مدل‌های متفاوتی را تولید کرده است.

سدان لوکس بی‌ام‌و M760Li مجهز به پیشرانه 12 سیلندر توربوشارژ 6.6 لیتری با قدرت خروجی 600 اسب بخار و حداکثر گشتاور 800 نیوتن متر هست که متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک می‌شود و نیروهای تولیدی را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودروی لوکس تنها در 3.92 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 می‌رساند و راننده آن می‌تواند در جاده‌ها حداکثر به آسانی تا 250 کیلومتر بر ساعت رانندگی کند. مصرف سوخت این خودرو در جاده‌های شهری در 18.4 و در جاده‌های بین شهری 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است و اگر بخواهیم مصرف ترکیبی این خودرو را اعلام کنیم باید بگوییم 14.4 لیتر در هر 100 کیلومتر هست.

این خودروی لوکس می‌تواند به راحتی 5 سرنشین را جای دهد و برای ایمنی 6 کیسه هوا در داخل خودرو تعبیه شده است. بعضی از کارشناسان معتقدند این خودرو می‌تواند در بازار رقبایی همچون آئودی A8، بنتلی فلایینگ اسپور، مرسدس میباخ S600 و رولزرویس Ghost داشته باشد. خودروی لوکس بی‌ام‌و M760Li در بازار حدود 425 هزار دلار معامله می‌شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با سدان لوکس بی‌ام‌و M760Li بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا